Har sett G.sp Saopaulo vid några tillfällen och storleken ligger där någonstans. Bilder är ju aldrig fel..
Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
-
Stilig heckeli! Jo den är fantastisk, hur går det med ditt odlingsförsök?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Här kommer en bild till då på en av mina Orange Heads. Inte speciellt fula dom hellerJordätare är det som gäller..Kommentar
-
Bra Göran att håller igång tråden.
Det är verkligen vackra fiskar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Snygga fiskar!
Hur fungerar det att lämna jordätare utan mat under en period? Har ju läst mig till att jordisar vill äta oftare än tex malawi/tanga ciklider.
Malawi och tanganyika har det funkat hur bra som helst att lämna utan mat nån vecka, och fisken ser ofta bättre ut när jag kommer hem än den gjorde då jag lämna den.
Det är 10 dagar som jag blir borta över helgerna. Bör jag fixa matvakt?Kommentar
-
Tack! Inte mycket aktivitet här inte
I naturen överlever fiskarna utan mat under ganska långa perioder så 10 dagar borde väl inte vara något problem.
Men jag hade nog skaffat matvakt i alla fall.(men det är ju jag det .
Mata en gång under tiden kanske?Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
10 dgr utan mat är inget problem. Möjligtvis börjar de knapra på växterna lite om man har några, det brukar mina satanoperca göra.
Se bara till att de är i bra kondition och glöm ej att göra ett vattenbyte på 50 proc och kolla över att inga filter är på väg att slamma igen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar