Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ramlade ner i en kär källare i Nol igår...efter att ha sett de vildfångade Orange Head Tapajos som gick där kommer jag inte att visa några bilder på mina motsvarigheter! Mina fyra har väl gått från 6 till 8 cm på ett halvår. Kents var dubbelt så långa o dubbelt så färgstarka. Tror att Uarun nedan som dominerar i karet hämmar mina Tapajos tillväxtKommentar
-
Uaru är coola, hade varit kul att se de vildfångade. Finns bilder på dessa?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Lek på Geophagus sp Rio Negro
Nu leks det lite överallt! Jag såg i morse att mina Rio Negro jordisar lagt en "kaka" ägg på en sten.
Det är deras första lek så jag har väl inga större förhoppningar om att det skall bli något, men den som lever får väl seJordätare är det som gäller..Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Hej
Nu börjar jag bli nöjd med karet efter en del justeringar efter sommaren.
4 st nya Diskusar samt bantning av Geophagus gruppen..(tagit ur 4st honor).
Micke..Kommentar
-
-
Grymt kar!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Riktigt snygg balja!
BTW så sket det sig med lleken på mina G. sp Rio Negro. Äggen var borta när jag kom hem igår..
Nåja nu vet jag ju att det finns åtmionstone ett par i min sextett alltid något..Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
-
Efterlyser bilder på Geophagus sp. "sao Paulo".
Om nån sitter på några bilder så skulle jag bli glad om ni slängde upp några.
Tack på förhand /NiklasKommentar
-
Jordätare är det som gäller..Kommentar
-
Länken funkar inte =/ Kolla denna istället http://media.photobucket.com/image/g...s/norte-01.jpg
Tänk på att dom inte är som andra geophagusar utan mkt mer aggressiva.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Kommentar