Grymt snygg firre Endymion. Intressant länk Nicke SA. Har kopierat och skall skriva ut!!
Jordätartråden!
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
En med länkar:
Kanske det borde finnas ett jordätarsällskap i sverige? med egen sajt,Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Hade ju vart hur fräsigt som helst Tycker vi bode locka ner fler männsikor i SA träsket med försmak för Jordätare för att sedan lura in dom på en svensk jordätar sajt Bara hitta ngn som kan koda html, php, java o.s.vOver and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Äntligen har dom landat i mitt kar, tyvärr trycker dom i ett mörkt hör så korten blev inget vidare men här kommer dom!
Satanoperca AcuticepsOver and out // Mathias
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Over and out // Mathias
-
Idag har man droppat ner 6st Stendker Marlboro Red discusar i 8cm storleken ungefär, Geophagus Orange Head Tapajosarna älskar iaf Discusmaten, oxhjärta, dom blir alldeles vildaI mina Akvarium:
*Geophagus sp. "orange head tapajós"
*Satanoperca Leucosticta
*Marlboro Red
*Blue Diamond
*Kobalt Blue
*Div L-Malar
*Citron och Koppar Tetror
"Man kan inte ha för mkt filter"
Kommentar
-
Snygga satanopercor KuRtaN! Jag gillar de blåaktiga strecken på gällocken snett ned mot munnen. Kommer de att övergå i prickar med åldern eller har de sådana hela tiden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kan ju passa på att fråga er inbitna jordätar nördar, funkar satanoperca demon med altum skalarer? hade varit kul att ha ngt på botten med
Trevlig kvällKommentar
-
Jag skulle säga att de går bra att kombinera.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ses imorgon!Kommentar
-
Sträcken på gällocken skall stanna kvar vad jag har sett på större fiskar på bilder. En annan grej som är grymt fräck är att om man tycker dom andra Satanoperca har en hög ryggfena så har dessa vääääääldigt hög ryggfena Dessutom får dom fenstrålar som en A. Heckeli d.v.s flera stycken efter varandra på ryggfenan och väldigt långa fenstrålar för övrigt också.Over and out // Mathias
-
Vet inte storleken på ditt kar, men du bör ju ha minst 720L S.Acuticeps blir 20-25cm så småningom. Beställde dom från Imazoo, dom hade ett fåtal VF dom hade fått in.Over and out // Mathias
Kommentar