Vilse i Co2 Djungeln.
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Kanske kan beställda det där settet och sen kompletera med större tub hemifrån så blir inte frakten lika tung (Dyr) .
Verkar vara många som kör med gamla brandsläckare, låter som en bra idé tycker jag.Kommentar
-
använd aldrig mindre tuber än 2kg
då det blir för mycket arbetejag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Nej jag har förstått de nu... runt 6 kg verkar de flesta köra med. Blir nog att beställa alla pryttlar ifrån Tyskland och sen försöka få tag på tuben här hemma, känner bland annat brandmän och folk som arbetar inom olika industrier så de ska nog gå att få tag på.Kommentar
-
Nej jag har förstått de nu... runt 6 kg verkar de flesta köra med. Blir nog att beställa alla pryttlar ifrån Tyskland och sen försöka få tag på tuben här hemma, känner bland annat brandmän och folk som arbetar inom olika industrier så de ska nog gå att få tag på.Kommentar
-
Min svärfar har någon kontakt nere i malmö som sysslar med gastuber, han skulle kolla med honom först annars blir det en 5 kg hos dom.
Resten bestället jag som sagt hos tysken.
En till fråga, går det att komplettera med co2 kontroller längre fram?!Kommentar
-
Jepp har kollat in dom
Min svärfar har någon kontakt nere i malmö som sysslar med gastuber, han skulle kolla med honom först annars blir det en 5 kg hos dom.
Resten bestället jag som sagt hos tysken.
En till fråga, går det att komplettera med co2 kontroller längre fram?!
kolla att det är samma gängor på armaturen(regulatorn) o magnetventilen
alla fabrikat har olika gängorjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Köp anläggningen med magnetventiljag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jo magnetventil har jag förstått att man skall ha.
Fan alltså... att köpa grejerna löst går på lite mer än dom där paketen så jag kan lika gärna beställa paketet med en liten tub och sen skaffa en större...Kommentar
-
Hej.
Hade jag varit i din sits så tog jag detr lungt ,för eller senare dyker det upp beg. till halva priset.
mvh MatsKommentar
-
Du kan köpa Easylife EasyCarbo Växtnäring så länge i väntan på att göra ett "Fynd". Easy carbo fungerar faktiskt och växterna växer bra!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Är nog ingen tålamodets man tyvärr, så visst dyker du upp något prisvärt begagnat i dagarna så slår man väll till, annars blir det nyköp.
Kör med easy carbo nu, funkar fint!! Men ska bli skönt att ha en mindre "måste göra varje dag sak". Jag vill njuta av mina akvarier o stoppa i mat till dom, thats it, hade jag haft möjlighet hade jag nog lagt pengar på auto vatten bytes system också.Kommentar
-
Hej.
Vill du ha lite att göra så slå till på den co2 som är till salu för den andra är det en hel del passnig med att justera Ph och bubbelmängd om det skall vara ett jämnt flöde.
mvh MatsKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar