Vilse i Co2 Djungeln.
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Hej.
Har två st.kompleta för sodastreamer och det är att justera hela tiden.Har en som jag byggt en med co2 armatur inköpt på Rusta för femhundra som passar till kolsyresläckare samt magnetventil 150:-,det går att bygga själv till rätt så låg kostnad.
mvh MatsSenast redigerad av Mats; 30 November 2009, 19:52.Kommentar
-
Den du byggt med grejer från rusta funkar den bra, eller får du vara på och skruva hela tiden?Kommentar
-
Hej.
Den duger för mig , lite justering ibland,varken sämre eller bättre än dom andra.
mvh MatsKommentar
-
Snabb vänding på historien, blev kontaktad av en kille som ville sälja av exakt de paketet jag kollat på för halva prislappen, hans kar hade sprungit läck efter han beställt det så nu har han ingen använding för det, allting minus tuben!! Helt perfekt.Kommentar
-
Kommentar
-
Man borde nog gå o köpa sig en lott idag... Behöver bara komplettera med en bubbelräknare, gasen får jag offert på imorgon.Kommentar
-
Då vart grejerna lagda på posten imorgon bitti,
Bara en bubbelräknare samt diffusor som behövs nu då.Kommentar
-
Kommentar
-
Kom på idag att jag äger ett Eheim 2213 Ytterfilter som jag tror skall vara fullt funktionsdugligt.
Skall nog starta upp detta och köra co2 in i ytterfiltret då jag läst att detta skall vara ett "optimalt" sett att lösa upp co2 bubblorna på.
Dessutom spar jag ju plats i akvariet för mer växter om jag inte kör med innerfilter, bara plus poäng.Kommentar
-
Kommentar