If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inte min grej direkt med almnackor - dom brukar hamna längst ner i pappershögen. Detta år är det ju dessutom en extremt ful fisk en av månaderna om jag nu minns rätt
Almanackan var en positiv upplevelse och överraskning, riktigt intressant och bra!
Gott jobbat!
Nu ska jag läsa tidningen också.
540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett Nanorev
Almanackan var en positiv upplevelse och överraskning, riktigt intressant och bra!
Gott jobbat!
Nu ska jag läsa tidningen också.
Eftersom du svarade mig, så får jag väl svara dig
Det är jag PERSONLIGEN som inte gillar almanackor.
Vad gäller just denna så tycker jag att den var mer behändig än förra året - så vad gäller formen var det ett positivt steg.
jäkligt fint CB nr tjock fin och almanackan var bara positiv överraskning...får nog var med 1 år till hade annars tänkt dra mig tillbaka men jag ångrar mig nu kanon tidning..tack alla involverade
Senast redigerad av Micke Jarhl; 03 December 2009, 19:20.
Mycket fin och proffsig känsla man får av nya CB. Om jag skall klaga på något så är det kanske att bilderna från vinnare och andra deltagare i fototävlingen blr alldeless för under exponerade i tidningen.
Vi tycker att kalendern är bättre än föregående år, gillar man inte bilderna av någon anledning så kan man ju tejpa dit en annan bild. Upphängningsanordningen är ju mycket bättre än förra årets.
Troffeartikeln var årets bästa bildmässigt, kul med så många olika troffar i en blaska.
Keep up the good work!
Senast redigerad av maltandis; 03 December 2009, 19:41.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Kommentar