varför får inte jag ciklidbladet????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • extreme1
    Användare
    • August 2008
    • 39

    varför får inte jag ciklidbladet????

    jag undrar vem eller vilken mailadress man ska vända sig till för att få det tillfixat. fick varken förra eller denna ciklidbladet,
  • endymion

    #2
    Prova att skicka ett pm till Byttorp eller maila medlem (a) ciklid.org

    Kommentar

    • extreme1
      Användare
      • August 2008
      • 39

      #3
      tack för svaret.. ska göra det med en gång

      Kommentar

      • Byttorp
        Användare
        • November 2003
        • 1585

        #4
        Ursprungligen postat av extreme1
        jag undrar vem eller vilken mailadress man ska vända sig till för att få det tillfixat. fick varken förra eller denna ciklidbladet,
        Ojdå...visste inte att detta Ciklidbladet kommit till någon ännu så hade du fått det hade jag blivit kraftigt oroad....att du inte fick förra är ju lite värre...

        Skicka ett mail till mig... medlem at ciklid.se med ditt namn och din adress så får jag se vad jag kan göra åt det.

        För alla övriga som undrar så får jag vid varje utskick tillbaka ett antal CB utan hänvisning och ofta utan namnlappar...det är liksom omöjligt för mig att vet vem som skulle haft dessa och utan att man mailar mig så kan jag inte heller åtgärda det.
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

        Kommentar

        • Molin
          Användare
          • March 2006
          • 60

          #5
          Hej!
          Jag har inte fått någon tidning känns som sen i våras, intresset har legat nere lite men nu är jag i full gång igen, medlemsnummer 594 Molin??


          Ursprungligen postat av Byttorp
          Ojdå...visste inte att detta Ciklidbladet kommit till någon ännu så hade du fått det hade jag blivit kraftigt oroad....att du inte fick förra är ju lite värre...

          Skicka ett mail till mig... medlem at ciklid.se med ditt namn och din adress så får jag se vad jag kan göra åt det.

          För alla övriga som undrar så får jag vid varje utskick tillbaka ett antal CB utan hänvisning och ofta utan namnlappar...det är liksom omöjligt för mig att vet vem som skulle haft dessa och utan att man mailar mig så kan jag inte heller åtgärda det.

          Kommentar

          Arbetssätt...