Fina, särskilt thai silk ser snygg ut.
FlowerHorn
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Tja vad kan den vara ......15-20 cm kanske, är inge bra på ögonmåttKommentar
-
Jaha... då är det lek på gång. Hane med svartrandig hona skakar för fullt i en jättegrop.
Skräckblandad förtjusning...Anders LKommentar
-
-
Kommentar
-
Inget foto och ingen riktig lek. Men en färsk filmsnutt på ett harmoniskt par.
Flowerhorns är myspysfiskar
Anders LKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Grattis alltid kul med avkomma som överlever, hoppas bara dom slipper den missbildade munnen BP cikliden har. Din FH ser nästan precis ut some en stilig Trimac ciklidBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Tack, även om det än är väldigt låg överlevnad på de ynglen som kommer än iaf, fast tror mig veta lite bidragande faktorer till detta som jag försöker åtgärda.Kommentar
-
Alltså flowerhorn med lagom stor knöl kan jag inte låta bli att tycka om även om jag i vanliga fall är fanatiker av vildformer.
Fanns många fina i denna tråden!Mvh
//AlfKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Men bifogar en bild på ett av de större ynglen
Och även en liten videosnutt på senaste kullen med deras vakande moder som inte låter något komma nära akvariet
Kommentar
Kommentar