De var ju inte stora Anli men med din matning så blir det nog bra hehe
FlowerHorn
Kollaps
X
-
-
Blir kul att se hur de utvecklas.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Anders LKommentar
-
ja hoppas verkligen det inte är någon halvdan trimac avart. ./Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Sannolikheten för kvalitets-flowerhorn i sverige var hyffsat liten "på min tid". Finns det några idag som har sjyssta FH's i sverige?fish r friendKommentar
-
Så här ser den dominanta ut i dag några veckor senare... efter lite matning. Får lite Anlis-feta -fisk känsla när jag ser den.
Den saknar fortfarande en del fjäll men man ser lite trevliga blingbling spots i alla fall.
Den hunsade hanen är väldigt liten, men jag skall försöka hålla den vid liv. Honan klarar sig bra.Anders LKommentar
-
å min som mobbade anlis fisk för bara några veckor sedan mördade jag med nitrit döden. . så bra gick det! Jakten börjar igen!/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
FH går i mitt dammakvarium och en stor Lotus hindrar allt ljus så det får bli en liten sunkig blixtbild. Hanen börjar få lite kulör. Fortfarande saknas lite fjäll...Anders LKommentar
-
Dammakvarium? Stort?
FH:n ser i alla fall ut att ta sig sakteliga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
FH Thai Silk....
Mitt senaste inköp...liten och j-ligt kaxig..."Life isn´t like a box of chocolates... it´s more lika a jar of jalapeños. What you do today might burn your ass tomorrow. "Kommentar
-
Thai silk var ett passande namn med de färgerna. Snygg, var köpte du den?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fh thai Silk
Den köpte jag på akvarieleasing, köpte 2 stycken faktiskt, men jag vet inte hur det går med den mindre då den är lite ansatt av den större ( på bilden )"Life isn´t like a box of chocolates... it´s more lika a jar of jalapeños. What you do today might burn your ass tomorrow. "Kommentar
-
Kommentar