Gick förbi en Flower Horn affär igår och tänkte jag skulle documentera lite. Alla akvarier är tomma pg av att dom ''säljer alla fiskar innom tva veckor' varje manad. Dvs, du maste vara dar nar dom far nasta manads import. Dom hadde en red dragon, Thai silk, samt denna som jag inte vet vad det ar. Dyr som fan var den dock.
FlowerHorn
Kollaps
X
-
-
Ojdå det fanns en hel del av dessa mysko avarterKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ok en liten uppdatering från garaget:
Big Boss
Den lilla lilla honan
Väldigt snälla ciklider... inte som trimac eller citrinellum alla fall!
Den andra hanen ser helt knäpp ut... som en afrikansk ciklid eller nåt
Anders LKommentar
-
Hej Anli! Kan undra vad för fisk de är uppblandade med? Ser annorlunda utMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
En bild till. Den har lite kort och märklig överkäke tycker jag, har inte tänkt på det tidigare. Är inte så ofta ute i garaget
Puckeln verkar ju lovande och sen gillar fläsket under gälarna.
Får den len rejäl kropp så blir nog teckningen ok. En fet low class FlowerhornAnders LKommentar
-
Hm... en flowerhorn med underbett! Det hade han inte när han var yngre (Juli)!?
Men det rättar nog till sig! Alla kroppsdelar växer inte lika fort!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det blir nog ett 350 för gossen att plaska runt i nästa år.Anders LKommentar
-
Dom ska nog se ut så! Har kollat lite bilder!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kul med en liten uppdatering.CAKommentar
-
Anledning att den har fått vara kvar är som aggressionsavledare/skydd för honan. Men den dominanta hanen är rätt snäll av sig så det var rätt onödigt.
Äh han kan vara kvar ett tag till.Anders LKommentar
-
Tycker jag låter bra hehehe han kanske blir en riktig ögonsten när han blir större!CAKommentar
-
-
http://www.ciklid.org/artregister/ar...rt.php?ID=1557 en bit ner ser du min gamle när det begav sig tyvärr inte vid liv längreMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
http://www.ciklid.org/artregister/ar...rt.php?ID=1557 en bit ner ser du min gamle när det begav sig tyvärr inte vid liv längre
FH är ju som med andra centralare... inte så mycket å ha innan de blir stora å biffiga.Anders LKommentar
Kommentar