Nu är fiskformedling.se lanserad
Kollaps
X
-
-
Nej det gör jag inte alls =) Den sidan kommer man inte alls in på ens. Jag menar den nya sidan. Jag kan logga in med mitt andvändar namn men inte lägga in bilder, arter m.m
Har internet explorer 8 tror jag.
Testade nu igen och det som var fel har tydligen åtgärdats =) Funkar nu. Varför jag har kvar min länk till gamla fiskförmedlingen? Jag är nog bara lat....eller så tänkte jag att den kanske kommer upp igen men den har nog dött för alltid.Kommentar
-
Kommentar
-
det har du alldeles rätt i
nuförtiden är det ett hav med hemsidor som man ska registrera sig i
och så länge man har ett mindre antal registrerade användare
såg en siffra på ca 20 då är det en flopp.
trixet är att komma på typ youtube en miljard besök per dygnjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Den dag som en akvariesajt har en sådan träffstatistik får ingen av oss se...tyvärr tror jag aldrig det kommer att hända...eller rättare sagt..jag är totalt övertygad om att det aldrig kommer hända.Kommentar
-
trixet är att komma på typ youtube en miljard besök per dygn
så Malawe du har helt rätt det kommer aldrig att hända. för om skulle ta alla i hela världen som har ett akvarie och är intresserad så skulle det bli kanske svårt att lyckas med att komma upp e de siffrorna.
Sen för att sätta det i releation till detta forumet så om forumet skulle had denna visningskvot som youtube har samt att 20% skulle göra inlägg och skapa trådar så hade detta forumet gått under.(inget forum hade klarat så mycket inlägg och vara användbart).
Så vad jag vill säga är att allt är relativt och begränsningar finns på allt vill man har många besökare så måste man har ngt som alla vill se göra på sidan varjedag utan att tröttna på det.
eller så fösöker man fånga upp de som har samma intresse som en själv och skapar ett mindre community.Senast redigerad av MalawiSpooks; 27 November 2009, 12:29.Kommentar
-
Nu funkar det ibland när jag skall lägga in en ny art. Men ibland så kommer inte sidan fram efter det man fyllt i uppgifter där man kan lägga upp bilder fram. Lite buggar kvar kanske?Kommentar
-
trixet är att komma på typ youtube en miljard besök per dygn
Kanske är jag nyvaken eller så är jag bara ovanligt trögtänkt, men inte hade väl youtube fler än 20 registrerade användare från dag ett. Tror i och för sig inte det är att konkurera med youtube som är målet med fiskformedling.se tror du?Kommentar
-
där finns ngr små buggar men denna visste jag inte om. får försöka ta ett tag nu i helgen o kolla lite på det. trevlig helg på erKommentar
-
Du menar väl inte att DU har registrerat dig? Nu blev jag förvånad, vilka fiskar säljer du i så fall, eller narras du med oss andra bara???
Kanske är jag nyvaken eller så är jag bara ovanligt trögtänkt, men inte hade väl youtube fler än 20 registrerade användare från dag ett. Tror i och för sig inte det är att konkurera med youtube som är målet med fiskformedling.se tror du?
Tror att jag har fått flest yngel i världen
av
fyrögonfiskar
antal i en kull 18 levande + en död
totalt antal ca 200-250st
inkomst för dessa ........det är en ära...dom flesta får inte köpajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Det verkar som om det fortfarande är tillåtet att slänga upp bilder som inte är ens egna!
Finns inga föreskrifter eller regler vad jag kan se. Det bör finnas nån info innan man registrerar sig.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ledsen att det tar tid ibland men har en underbar dotter på knappt 5 månader som tar tiden ifrån mig att sitter med uppdateringar och ändringar. men allt kommer inom sin tidSenast redigerad av MalawiSpooks; 30 November 2009, 02:06.Kommentar
-
Bra att du prioriterar rätt. Små är barnen bara en gång, medans webben allltid finns där och kräver sin uppmärksamhet.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Bra ide men kräver mycke mer tid på hemsidan.
Tex skall man ha bättre sök funkion och även lite bättre ort anvisning. tex att man kan se vilka odlare man har runt om kring sig och vilka firrar.
Men för att denna sida ska funka så behövs det otroligt mycke mer aktiva medlemar + odlareSenaste bygget: Aquaterarium me tanganyika firrar
http://www.ciklider.se/forum/index.php?topic=5652.0Kommentar
Kommentar