If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Vilken känslig fråga detta verkar vara? I mina ögon kan det inte vara svårare att odla Electric Blue än vanliga Fjärilsciklider (vilket är svårt nog) och jag föredrar att tro så till motsatsen bevisats. Snarare handlar det om att få tag på avelsdjur och att vara snabbast.
Testat den där funktionen med mina arter och mina akvarium några gånger och den är inte precis användarvänlig. Dessutom funkar nästan aldrig bilderna och när de väl fungerar så går det inte klicka på dem för förstoring. Sådär nu fick jag spy lite galla på det med....
Nej jag vet vi ska se över den, den är lite lurig. Knepet är att bilderna inte får vara större än 2MB, ej innehålla åäö i filnanmet ej mellanslag samt endast ".jpg" filer. Dvs ".jpeg" går ej.
Ser fram emot ditt mail!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Har skickat 5 bilder till dig nu. Skulle bilderna strula eller om du har några frågor kan du bara svara till den adressen jag har skickat från. Hoppas bilderna kan vara till någon hjälp.
Kommentar