Vem var det som sålde påsen med 2 olika par med Apistogrammor? Kanske du vet vilka arter det är?
Auktion i Göteborg 2009
Kollaps
X
-
-
Jo om någon som fotade...och ni var ju en del... kan maila mig bilder så skall jag skriva ett reportage om auktionen till kommande Ciklidblad...maila bilderna direkt till info@gcg.se
och sen är det ju möte den 8/12 då Lasse Forsberg kommer för att snacka filter och annat trevligt....
avslutningen för detta halvår sker som nämnts hos Kent och det datum som vi har blivit "ditbjudna" är det 14 december.....som vanligt med stark och svag glögg...pepparkakor och lussekatter. Som om inte det vore nog så har Kent toppat hela tillställningen med en saftig jul/jubileumsrabatt på allt i hela butiken... kan bli en toppenavslutning med andra ord.
Men sedan var det detta med bilder, bilder, bilder...visst finns det några att lägga upp nu meddetsamma??MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
Hej!
Är det någon som vet vem det var som sålde Aulonocara chipocka? Skulle behöva få tag på en ny hane./AndréKommentar
-
/magnusTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej och välkommen till NCS forum Maila till mig på magnus@anxious.se så skal jag se om jag kan hitta fram vem som sålde fiskarna...
/magnus
Mail skickat./AndréKommentar
-
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
-
Nu är det dags alltså för alla att anmäla sig till att hjälpa till under auktionen... All hjälp är behövlig....Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jag kommer givetvis vara där och kan säkert hjälpa till på något sättKommentar
-
-
Den måste det vara, för det är ju lördagen. Någon från styrelsen kanske kan bekräfta?
Dessutom spelar ju Liverpool på söndag och en sån klantig dubbelbokning kan man ju inte göra...Kommentar
-
-
Förbannat! Missar auktionen i år =( Tyvärr är jag i thailand då...Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
Kommentar