Får passa på att tacka för en lyckad auktion, växter + lite annat smått å gott följde med hem.
Auktion i Göteborg 2009
Kollaps
X
-
-
Amen Albin - vilket då betyder att jag till fullo instämmer! Vi får försöka genomföra detta till nästa gång...annars fick du väl med dig lite smått och gott!??MVH - joe
Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!Kommentar
-
jag tycker ni bör utöka till 2 auktioner per år, då kanske man kan hålla nera antalet poster, (känner mig inte träffad på ngt sätt) och fyll påsarna! .Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Dessutom förändrar inte två auktioner faktum att en tydlig begränsning av antalet poster av samma saker och per person måste till - och resten till fastprisbord! Det är bara så...jag drömmer (mar)drömmar om spikblad, cryptocoryne, ancistrus och äppelsnäckor...m.m
Men kanske två lite kortare auktioner / halvdag funkar bättre än ett maratonrace!? Jag vet ärligt talat inte!Senast redigerad av joe; 29 November 2009, 22:59.MVH - joe
-
Kommentar
-
Kommentar
-
För att göra något annat varför inte som reptilmässorna
sälj bord typ 200-500kr st
sedan säljer personerna själva sitt gods
och man kan ha tex föredrag som magneterjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
-
Apropå auktionen - för att återgå till ämnet - är det nån som har lite bilder att lägga upp, vore trevligt!
Och så undrar jag om det är bestämt nått datum hos Kent för sista, sista träffen!MVH - joe
-
kommande möten mm.
Jo om någon som fotade...och ni var ju en del... kan maila mig bilder så skall jag skriva ett reportage om auktionen till kommande Ciklidblad...maila bilderna direkt till info@gcg.se
och sen är det ju möte den 8/12 då Lasse Forsberg kommer för att snacka filter och annat trevligt....
avslutningen för detta halvår sker som nämnts hos Kent och det datum som vi har blivit "ditbjudna" är det 14 december.....som vanligt med stark och svag glögg...pepparkakor och lussekatter. Som om inte det vore nog så har Kent toppat hela tillställningen med en saftig jul/jubileumsrabatt på allt i hela butiken... kan bli en toppenavslutning med andra ord.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Jo om någon som fotade...och ni var ju en del... kan maila mig bilder så skall jag skriva ett reportage om auktionen till kommande Ciklidblad...maila bilderna direkt till info@gcg.se
och sen är det ju möte den 8/12 då Lasse Forsberg kommer för att snacka filter och annat trevligt....
avslutningen för detta halvår sker som nämnts hos Kent och det datum som vi har blivit "ditbjudna" är det 14 december.....som vanligt med stark och svag glögg...pepparkakor och lussekatter. Som om inte det vore nog så har Kent toppat hela tillställningen med en saftig jul/jubileumsrabatt på allt i hela butiken... kan bli en toppenavslutning med andra ord.Kommentar
-
Ingen som sett ett par påsar med skalarer?
Vi saknar 2 påsar med skalarer från auktionen
Vet ej om vi glömt dom i frölunda eller om dom försnillats på vägen.Kommentar
Kommentar