Så där ja. Då har man fått karet på sin rätta plats.
Mitt nya 400 liters.
Kollaps
X
-
-
Mycket snyggt! Sparsmakad design som passade det karet. Demasoni kommer att kontrastera perfekt där i./PabloKommentar
-
-
-
Tack Pabbe, Decimus och discusred för dom snälla orden.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Mina crabro simmar nu i karet tillsammans med en M. greshakei hane. För att få lite färg i karet . Jag ska leta en till färggrann art medans jag väntar på demasoni gruppen jag har beställt.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Snyggt akvarium med ett härligt ljus med. Kommer bli fantastiskt med en massa små demasoni i senKommentar
-
Tackar JosephineFredrik, Markie och Mattias!
Lite grönt skadar inte Markie. Det blir det bara snyggare av.
Vad en stor grupp demasoni gör för utseendet av kar har man ju sett Mattias. Ska bli roligt att hålla en lite svårare fisk igen. Men jag hoppas att jag slipper masslakten du råkade ut för.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tackar JosephineFredrik, Markie och Mattias!
Lite grönt skadar inte Markie. Det blir det bara snyggare av.
Vad en stor grupp demasoni gör för utseendet av kar har man ju sett Mattias. Ska bli roligt att hålla en lite svårare fisk igen. Men jag hoppas att jag slipper masslakten du råkade ut för.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt, riktigt fint!!
Jag blir verkligen sugen på malawis måste jag säga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar