If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mina crabro simmar nu i karet tillsammans med en M. greshakei hane. För att få lite färg i karet . Jag ska leta en till färggrann art medans jag väntar på demasoni gruppen jag har beställt.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Mina crabro simmar nu i karet tillsammans med en M. greshakei hane. För att få lite färg i karet . Jag ska leta en till färggrann art medans jag väntar på demasoni gruppen jag har beställt.
Snyggt akvarium med ett härligt ljus med. Kommer bli fantastiskt med en massa små demasoni i sen
Lite grönt skadar inte Markie. Det blir det bara snyggare av.
Vad en stor grupp demasoni gör för utseendet av kar har man ju sett Mattias. Ska bli roligt att hålla en lite svårare fisk igen. Men jag hoppas att jag slipper masslakten du råkade ut för.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Lite grönt skadar inte Markie. Det blir det bara snyggare av.
Vad en stor grupp demasoni gör för utseendet av kar har man ju sett Mattias. Ska bli roligt att hålla en lite svårare fisk igen. Men jag hoppas att jag slipper masslakten du råkade ut för.
Jag tror det kommer gå bra för dig då dessa är ju uppvuxna med varandra. Jag hade mina från början ihop med 4 rödrubiner och dom dominerade demsonisarna och skapade en bra terror balans i karet. Kan rekomendera Röd rubin tillsamans med dom. Syggt blir det med
Kommentar