Behöver lite hjälp med att bestäma mig för vilken art jag ska odla, salvini eller Jack dempsey.
Vilken art ska jag odla?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Vilken är anledningen till att du vill odla då? Sälja? Dra upp o se dina egna växa upp? Sprida CA i Sverige? Om det är det sista så är nog ingen av dom arterna aktuell, då båda är några av dom vanligaste Ca arterna i Sverige, = du får inget för dom.. Såvida inte Jack Dempseyn är VF, då ska du köra på av bara den För den har nog inte kommit in nått nytt blod på i europa på 20 + år eller såMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider! -
-
Ja då är det bara att du bestämmer dig för vilken du gillar bästMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Inte helt fel att bättra på salvinistammen. Har inte sett några snygga på länge. Lägg in foton på din salvini.Kommentar
-
Vilken är anledningen till att du vill odla då? Sälja? Dra upp o se dina egna växa upp? Sprida CA i Sverige? Om det är det sista så är nog ingen av dom arterna aktuell, då båda är några av dom vanligaste Ca arterna i Sverige, = du får inget för dom.. Såvida inte Jack Dempseyn är VF, då ska du köra på av bara den För den har nog inte kommit in nått nytt blod på i europa på 20 + år eller såKommentar
-
Kommentar
-
Men han har inga kvar, för jag kommer precis därifrån.
Han hade dock 3 st C Salvini 'Rio chacamax'....och de finns nu i Genarp för vidare tillväxt.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar