Japp, nu är det dags för Stockholmsbesök, denna gång med bil + tid avsatt för akvariebutiksbesök. Förhandlingen med äkta hälften har resulterat i tillstånd för besök i 2 butiker. Jag har tänkt mig Södermalms akvarieaffär pga. killisortimentet + Akvarielagret för att den drivs av en äkta nörd. Min enda farhåga är hur kaffetillgången är i huvudstaden ?, tex så kräver nog en genomgång av lagrets L-mals bestånd säkert 3 koppar. Sen har vi ju alla läckra barber,tetror + malawiciklider. Finns det god tillgång på kaffe eller måste man ta med sig tjärved och koka sig en panna på parkeringen ?. Ja vad tycker ni om förslaget på butiker, är det rätt val ??. Och hur brukar ni klara av kaffebehovet under en butiksrunda?.
Nu har frugan hotat med att följa med så det vore bra om det fanns tex porslin,lamp eller coola klädaffärer i närheten så att hon kan besparas från att se beloppet när det är dags att betala firrarna. Finns det några sådana i närheten av nämnda butiker ??
Nu har frugan hotat med att följa med så det vore bra om det fanns tex porslin,lamp eller coola klädaffärer i närheten så att hon kan besparas från att se beloppet när det är dags att betala firrarna. Finns det några sådana i närheten av nämnda butiker ??
Kommentar