CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tror att det har blivit ett par av mina ny inköpta Texasciklider. Bild på vad jag tror är hanen honan i bakgrunden. Går ihop med mina veija bifasiata och jagar bort alla utom den största hanen som än så länge är för stor. Men tuffa är dom iaf
Kommentar
-
Tror att det har blivit ett par av mina ny inköpta Texasciklider. Bild på vad jag tror är hanen honan i bakgrunden. Går ihop med mina veija bifasiata och jagar bort alla utom den största hanen som än så länge är för stor. Men tuffa är dom iaf
[ATTACH]24488[/ATTACH]
[ATTACH]24489[/ATTACH]CAKommentar
-
Kommentar
-
får du se en mörk fläck på ryggfenan framöver är det säkert en hona(ifall du inte visste)
översta fisk bilden är misstänkt hona,,,tycker mig se början till en fläck där närmst ryggen
(kan ha fel)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Vet att ni har sett dessa fiskar förut men bätre än inget. Blir inga nya fiskar förän jag byggt om fiskrummet.
Kommentar
-
-
Fenestratorna har yngel igen ja,hehe.. hur står dom sig mot jaggorna nu när båda har yngel för dom gick väl i samma kar?CAKommentar
-
Kommentar
-
Fenestratorna har höger sida av karet och jaggorna vänster sida+ lite till av karet och i mitten H.nicaraguensis men dom får troligtviss snart flytta till ett annat kar. Idag började jaggornas yngel simma fritt så det kommer bli intressant de närmaste dagarna tänkte vänta lite med att fiska upp yngeln. Även om mina guldsömmar och eldbukarna fick lite jagguaryngel till lunch.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Satt och tog lite bilder i går då jagade den minsta honan iväg min största Veija Bifasiata hane. Skulle tro att han är minst fyra gånger så stor som henne. Dessutom har jag sett att dom äter alger vilket alltid är positift. Ett riktigt bra impuls köp.Kommentar
Kommentar