CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Den är massiv, skulle tippa på drygt ett kilo och 35cm. Skall försöka få till ett foto som ger den rättvisa.
Den senaste bilden illustrerar pannvinkeln.
Mvh JariKommentar
-
1. Multispinosa, lyckades för en gångs skull ta en OK bild med tanke på utrusningen.
2. Texashonan har nu valt ut en hanne av de två som finns tillgängliga. I förgår tog de blomkrukan med omgivning längs till höger i karet som revir. Igår började hon mörkna på bakkroppen (är betydligt mörkare än vad det ser ut på bilden). De är ju inte särskilt stora ännu, så jag vet inte om de är mogna för lek. Men det verkar onekligen som om de förbereder (hannen ägnar sig en hel del åt att skyffla grus).Kommentar
-
Det är inte alltför många som kan tänka sig att ta hand om ett par i den storleken.
För egen del så börjar saknaden av parachromis och dovii isynnerhet lägga sig. Det finns faktiskt ett liv utan dessa ocksåÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Jaså, doviina blev sålda ändå. Jag trodde de skulle gå där ett bra tag.
Det är inte alltför många som kan tänka sig att ta hand om ett par i den storleken.
För egen del så börjar saknaden av parachromis och dovii isynnerhet lägga sig. Det finns faktiskt ett liv utan dessa ocksåCAKommentar
-
För egen del så börjar saknaden av parachromis och dovii isynnerhet lägga sig. Det finns faktiskt ett liv utan dessa ocksåMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
För egen del så börjar saknaden av parachromis och dovii isynnerhet lägga sig. Det finns faktiskt ett liv utan dessa också
Har ett så gott som tomt 960 kar stående så varför inte dra igång en rejäl CA burk +stora firrar är coola
Hoppas man kan få dom att växa lite till!Ägare till ett CA 960 kar!Kommentar
-
Tjenare! Dig känner jag igen, kul att du har hittat till CA igen. Skoj att du snappade upp de där snyggingarna också, framtiden för coola doviibilder på forumet är härmed säkrad
Själv tog jag ett par års paus från ciklider men sitter nu med jaggor igen, en grupp från tjeckien som inhandlades sensommaren 2009, väldigt långsamväxande men lika härligt beteende som tidigare monster.
Joo hade liten svacka med akvariumet pga min labiatum hane dog(popeye)
Sen efter det drog mina gamla Jaguaroar igång som satan så mina andra firrar höll på att gå bort med så min kusin fick ta över dom!!
Tyvär fick hanen hål i huvudet sjukan o gick bort
Kul att du börjar dra upp några nya monster igen!Ägare till ett CA 960 kar!Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Välkommen tillbaka till CA träsket Mr Green O grattulerar till riktigt kul fiskarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Då har man fått hem firrarna!
Tyckte karet såg stort ut innan men nu ser det fjuttigt ut hehe
Dom fyller upp det bra
Dovii hanen mätte vi upp innan ja la ner han drygt 35cmÄgare till ett CA 960 kar!Kommentar
Kommentar