Får hem 2st 310l kar i morgon Undrar om det skulle funka att hålla ett par av P.loiselle i ett av dom karen. Länden på karen är 125cm dom går nu i ett kar som är 150cm. Är detta för litet eller? Tycker P.loiselle är ganska lata och simmar inte runt allt för mycket så det borde funka tycker jag iaf.
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Får hem 2st 310l kar i morgon Undrar om det skulle funka att hålla ett par av P.loiselle i ett av dom karen. Länden på karen är 125cm dom går nu i ett kar som är 150cm. Är detta för litet eller? Tycker P.loiselle är ganska lata och simmar inte runt allt för mycket så det borde funka tycker jag iaf.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vieja Bifasciata "Rio Aqua Dulce", hona
Provar lite olika placeringar på mina slavblixtar.
Tycker själv att jag hittade rätt när jag tog denna bildÅter till CA
-
Kommentar
-
Verkar som att Vieja bifasciata blir allt vanligare i vårat kalla land. Den känns inte lika röd som den Jarinen har men det kanske kommer med åldern eller så har han en annan variant.Kommentar
-
bara att hålla med skarpare och finare kontraster i bilden går väl inte att få
hihiMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
V Godmanni
En bild till, lite mörk kanske...
Angående bifasciatan så är den jag har fångad på ett annat ställe än jarinens.
Bifasciatan är väldigt variabel i färgerna beroende på var den har fångats.Åter till CA
-
Ännu en fin bild, hur var det med storlekarna på Godmannin föresten, var dom i samma size som dina?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Herr och Fru Umbrifera
Det är sällan man får de på bild samtidigt, observera honans äggrör.
Förhoppningsvis så blir det yngel denna gången.Åter till CA
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt härliga foto Rickard.. jag får nog ta några foto lektioner hos dig heheCAKommentar
Kommentar