CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Sedan har jag fått för mig med min begränsade erfarenhet att just den röda färgen förstärks ytterligare när fisken blir äldre (och större). Mina lekpar är ju fortfarande inte särskilt gamla fiskar (skulle gissa på 1,5 år). Sedan har det givetvis med foder och så att göra med.
/JockeKommentar
-
Har Lånat svärmors nya kamera och satt o lekte lite häromdagen, det blev några hyffsade foto tycker jag iaf.
1. och 2. Dovii hane ca 20cm
3. Dovii hona ca 15cmCAKommentar
-
Och här är några foto till..
1.Amatitlania siquia (HRP) hane utan ränder!!!!
2. 3. och 4. Vieja heterospila ungfisk
5. Vieja fenestrata "laguna de catemaco" man ser att den börjar färga om lite nu i rött och lite svartCAKommentar
-
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Tack så mycket!
Resultaten blev faktiskt rätt bra med tanke på att jag aldrig förr fotat med en systemkamera, okej jag erkänner tog nog ca 200foto hehehe innan jag fick lite kläm på det.CAKommentar
-
-
-
Tips till din svärmor: Hon kan ge sin kamera till dig i julklapp, det blev ju riktigt bra bilder och det vore synd om du inte fick ha kameran fler gånger.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Riktigt fina bilder Robin och endymion. Är som jag sagt tidigare väldigt svag för P.dovii och dessa ser riktigt bra ut tycker jag.Kommentar
Kommentar