CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Mycket fina kort alla tar =) Jag har inga nya på mina firrar men måste ändå säga att det har börjats leka ordentligt i karet =)
Loisellei paret har ägg och mina röda tigrar förbereder deras första lek och även mitt fenestrata par försöker, men konstigt nog får dom inget revir att hålla hehe jaja får se vart det slutar!Kommentar
-
Tack Robin... dezplay fram med kameran nu om du har möjlighet alltid kul se tigrar på G Minns mina som tokiga vid lek jäkligt vassa med stort revir helst hela karetMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jaja här kommer ett gäng purfärska bilder
Motahonan:
Fenestrataparet:
Motahanen VS Fenestratahanen :
Kommentar
-
jaja här kommer ett gäng purfärska bilder
Motahonan:
Fenestrataparet:
Motahanen VS Fenestratahanen :
http://geting.se/viewimage.php?image...sfgadfgdfg.jpg
Nice! Fenestratan är tuff som håller imot där ska vara en av de tuffare bland veijorna vad jag har läst,, ser man ju där hoppas det hållerMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hejsan!
Sprillans ny här på forumet även om jag har suttit här ett tag och tittat igenom diverse trådar. Måste säga att ni alla har otroligt snygga fiskar, även om Mickes rödögda best till trimac imponerar rejält!Kommentar
-
Mycket fina kort alla tar =) Jag har inga nya på mina firrar men måste ändå säga att det har börjats leka ordentligt i karet =)
Loisellei paret har ägg och mina röda tigrar förbereder deras första lek och även mitt fenestrata par försöker, men konstigt nog får dom inget revir att hålla hehe jaja får se vart det slutar!CAKommentar
-
Kommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Som Micke säger, berätta gärna vad du har för firrarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tack ska ni ha!
Jag är en riktig gröngöling på området så jag startade upp mitt första kar nu i september på 300 liter. I det går det 3 st eldbukar (som jag fö. inte tycker har växt en mm på 3 månader) ihop med en gibbiceps mal. Anledningen till varför de består av det udda talet 3, är för att den 4e gick från frisk och matglad ena dagen till totalt stendöd dagen där på utan någon vettig anledning..
Värst av allt är att jag redan har investerat i ett 540L kar, så den här akvariesjukan har börjat ta sig rätt så rejält.Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygga bilder MickeJag gillar verkligen ditt Trimac parKommentar
-
Veckans andra lek då
Och i andra änden av karet:
Kommentar
-
Veckans andra lek då
Och i andra änden av karet:
http://geting.se/viewimage.php?image...0-DSC01628.JPGCAKommentar