CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hehe ja doviibilden är helgrym! Där ser man anledningen till handelsnamnet vargciklidFredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Ja, det är nog en av de bästa bilderna i år!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Gott å se att du har dina Doovii kvar, Rickard.
Synd att man missade Tysklandsresan, men jag har varit lite off ett tag, det kanske är dax för en pizza i Genarp på jullovet eller vad säger du Micke ?
Det var en trevlig stund att bläddra igenom tråden iallafallSenast redigerad av Niclas Larsson; 23 November 2009, 18:05.Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Tjena Niclas välkommen tillbaka Skåningarna har en träff den 5dec(Jag kan ej firma fest tyvärr) vet inte vad dom säger om fler i mellandagarna kanske med en pizza hos jinnarp som det har varit förr hihi...han hör säkert av sig när han läser dettaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
jag kan inte heller den 5 dec då är jag i Thailand, vi får väl avvakta lite dåCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Kommentar
-
Lite dåliga bilder då dåligt ljus massa partiklar i vattnet (vattenbyte)Senast redigerad av Micke Jarhl; 23 November 2009, 23:37.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Hur stor är argentean?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Några fler dåliga foto.. (Bättre än inget alls)
1. A.Citrinellus hona
2. A.Citrinellus hane
3. V.fenestrata
4. och 5. V.fenestrata Laguna de catemaco ungfiskar bråkarCAKommentar
-
Vem är jag?
Storlek 25-28 cm, ursprungligen från Norrköping...en riktig best med andra ord...Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
Kommentar