If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ok! kul att det verkar va Festae då ska försöka ta lite bättre bilder senare hade just släppt ner dom i karet när jag tog dessa, och Beast jag ska ta ditt råd o mata sparsamt vill ju inte att dom ska dö
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
jag var i Nol idag hittade 4 st små V.argentea där så nu är min samling komplett här hemma nu får vi se hur det avlöper med mina småttingar bilder ska jag försöka ta i helgen,,har dock en massa med huset nu vi får se...
jag var i Nol idag hittade 4 st små V.argentea där så nu är min samling komplett här hemma nu får vi se hur det avlöper med mina småttingar bilder ska jag försöka ta i helgen,,har dock en massa med huset nu vi får se...
En salig blandning hehe..7arter de blev Trimac(så klart )FH,P.motaguense,H.cyanoguttatus.Veja Bifasciata(chacomax,stavfel?),Veja Argentea,till sist A.cittrinellum riktigt fina honorna har nästan ob teckningen som i Malawi världen...ska bli spännade se hur den rara samling artar sig
En salig blandning hehe..7arter de blev Trimac(så klart )FH,P.motaguense,H.cyanoguttatus.Veja Bifasciata(chacomax,stavfel?),Veja Argentea,till sist A.cittrinellum riktigt fina honorna har nästan ob teckningen som i Malawi världen...ska bli spännade se hur den rara samling artar sig
Fanns det bara 4 st?
Jag har ju din gamla hane härhemma och han skulle gärna vilja ha några små damer som han kan bilda familj med.
Häftigt, du får skämma bort oss lite med bilder hur det utvecklar sig.
Fanns det bara 4 st?
Jag har ju din gamla hane härhemma och han skulle gärna vilja ha några små damer som han kan bilda familj med.
där var 4st vad jag såg men han kan nog fasen ta hem fler men de är ju jäkligt små 4-5cm ca ring hör om det låter intressant men de kostar ju en slant 195kr/st
Kommentar