Ok! kul att det verkar va Festae då ska försöka ta lite bättre bilder senare hade just släppt ner dom i karet när jag tog dessa, och Beast jag ska ta ditt råd o mata sparsamt vill ju inte att dom ska dö
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjur -
jag var i Nol idag hittade 4 st små V.argentea där så nu är min samling komplett här hemma nu får vi se hur det avlöper med mina småttingar bilder ska jag försöka ta i helgen,,har dock en massa med huset nu vi får se...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
/JockeKommentar
-
En salig blandning hehe..7arter de blev Trimac(så klart )FH,P.motaguense,H.cyanoguttatus.Veja Bifasciata(chacomax,stavfel?),Veja Argentea,till sist A.cittrinellum riktigt fina honorna har nästan ob teckningen som i Malawi världen...ska bli spännade se hur den rara samling artar sigMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
En salig blandning hehe..7arter de blev Trimac(så klart )FH,P.motaguense,H.cyanoguttatus.Veja Bifasciata(chacomax,stavfel?),Veja Argentea,till sist A.cittrinellum riktigt fina honorna har nästan ob teckningen som i Malawi världen...ska bli spännade se hur den rara samling artar sigMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag har ju din gamla hane härhemma och han skulle gärna vilja ha några små damer som han kan bilda familj med.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
En salig blandning hehe..7arter de blev Trimac(så klart )FH,P.motaguense,H.cyanoguttatus.Veja Bifasciata(chacomax,stavfel?),Veja Argentea,till sist A.cittrinellum riktigt fina honorna har nästan ob teckningen som i Malawi världen...ska bli spännade se hur den rara samling artar sig
/JockeKommentar
-
där var 4st vad jag såg men han kan nog fasen ta hem fler men de är ju jäkligt små 4-5cm ca ring hör om det låter intressant men de kostar ju en slant 195kr/stMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar