CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Får väl fortsätta ta initiativet att lägga upp några foto.. inte dom bästa men det får duga.
1.Vieja synspila spotted "Chiapas" ungt par ca 12-13cm
2.C.pearsei ungfisk ca 4,5cm
3.C.istlanum yngel ca 1cmCAKommentar
-
-
Kommentar
-
Härliga bilder igen Robin. Gillar viejorna skarpt var nära att köpa dom i sandby men tyckte inte att jag hade plats för dom.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Mina Tigrar(Cryptoheros spilurus) med yngel
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Några bilder på nyförvärven från Norrköping. Har börjat känna sig hema i karen och blir tuffare och tuffare. Första bilden är på Nandopsis tetracantha. Har velat ha dom sen första gång jag såg den på bild och nu har jag dom. Går själva i ett 310l kar vågade inte chansa och sätta ihop dom med P.loiselle. Det andra är på V.regani har nu börjat ta för sig mer och mer i karet. Även om V.fenestratan fortfande jagar dom lite fast han är betydligt mindre. Har sett lektendenser på båda grupperna ska bli jäkligt kul att följa.
(Blev sämre bilder än vanligt ville inte störa dom allt för mycket)
Kommentar
-
Några bilder på nyförvärven från Norrköping. Har börjat känna sig hema i karen och blir tuffare och tuffare. Första bilden är på Nandopsis tetracantha. Har velat ha dom sen första gång jag såg den på bild och nu har jag dom. Går själva i ett 310l kar vågade inte chansa och sätta ihop dom med P.loiselle. Det andra är på V.regani har nu börjat ta för sig mer och mer i karet. Även om V.fenestratan fortfande jagar dom lite fast han är betydligt mindre. Har sett lektendenser på båda grupperna ska bli jäkligt kul att följa.
(Blev sämre bilder än vanligt ville inte störa dom allt för mycket)
[ATTACH]25004[/ATTACH]
[ATTACH]25005[/ATTACH]
[ATTACH]25006[/ATTACH]
men lycka till iaf. regani hanen va jäkligt stor och fin när man såg han i norrköping.CAKommentar
-
Än så länge tycker jag fenestratorna har varit jäkligt lunga. Mot det mesta i sin omgivning. Men det är bara att vänta och se vad som händer. Skulle det bli problem så har jag förhoppningsviss fått in fler kar. Planen är att det ska in ett 720l och två 540l kar till. Han är enormt fin försökte mäta han innan jag släpte i han tror han var c.a 33cm honan var 22cm.Kommentar
-
Var och hämtade jinnarparens ena V.godmanni par idag
Tog några halvtaskiga foto på hanen passade på att mäta honom också, 27cmCAKommentar
-
-
Har de lekt än?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
Kommentar