CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
Härliga bilder beast. Får väl titta in till dig en dag nu när jag bor i Norrköping under veckorna.Kommentar
-
Kommentar
-
Tog några bilder var ute efter att fota jaggorna men det blev ett par till. Två första är på H.nicuraguensis hane och hona. Tyvär kan man inte riktigt se storleken men hanen börjar bli en stabil kille minst 20cm skulle tro ett par cm till. Dessutom backar dom inte undan i första taget. Och sen en bild på en av mina Texasciklider med lekdräkt(se om dom kan slå guldsömmarna jag skaffade två honor lekte två veckor efter jag tog hem dom , så nu har jag hyfsat många guldsöms yngel)
Kommentar
-
Två herrar som inte riktigt kommer överens... Tyvärr filmat under vattembyte efter att jag har sugit bort en massa skit från filtret. Så ganska grumligt i vattnet.
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
Nä; de gräver, håller ihop, skakar för varandra och har konstant lekdräkt. Men ingenting mer händer. De har hållt på så här nu i 1,5 månad. Men någon gång lär de väl leka....
/JockeKommentar
-
Det kommer Banderad...då lär dom bli ännu mera aggro med frisimmande yngel mina capinte var grymma föräldrar hehe..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
/JockeKommentar
-
Mina loisellei tog åxo tid på sig innan de fann varandra kan jag säga men så plötsligt vart dom super tajta....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Härlig film Banderad. Texas är grymt tuffa mina nyinförskaffade jagar bort alla veijor utom den största hanen och dom är knappt hälften så stora. Tyvär bar dom tydligen på vitaprick sjukan och smittade veijorna men det verkar ha löst sig efter en veckas medecinering.Kommentar
-
Sådär då har man kikat igenom hela tråden , det tog sin tid men klart värt det riktigt fina fiskar å bilder alla har
Mer Parachromis bilder nuKommentar
-
Har för övrigt lite skabbiga bilder och filmer på min hemsida www.PontaX.se
Vissa bilder ser man t o m att d är en fiskKommentar
Kommentar