CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Kommentar
-
Du är inte ensam Mr Green Hittade min fina Grammodes hane död idag ser utslagen ut stora skador och en nöjd hona Kan det vara möjligt?? Iaf fakta Usch vad tråkigt....Kan iofs åxo vara istlanum hanen de har ju aldrig varit direkt kompisar och den firren växer men han har ju aldrig varit inne i grottan där jag hittade honom nu ikväll 23cm lång blev han grym firre..skit åxo!!Kommentar
-
dom som syns e ju stora bestar hehe hur många har du i karet just nu då?
Riktigt fin istlanum honan, blir bara mer och mer sugen på dom! synd att jag inte har plats just nu....CAKommentar
-
Kommentar
-
-
CAKommentar
-
Gott då var det CA i stora karet igen. Började med ett par citrinellum och tre freddies.
kulkul och jakten på jaguarciklider kan börja!Tom.Nordbeck aka Midas_TomKommentar
-
Har inga nya fiskar o bidra med så det får bli lite annorlunda bilder istället (och 2 artfoton på slutet)Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Förhoppningsvis så håller väl trenden i sig så att de blir ännu rödare.
Jag har sett en bild på en bifasciata från rio Madrigal och det var inte mycket rött på den, men jäklar vad fin den var.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Det föräldraparet som du hade var ju rödare än de jag har, så det borde bli mer färg.
Förhoppningsvis så håller väl trenden i sig så att de blir ännu rödare.
Jag har sett en bild på en bifasciata från rio Madrigal och det var inte mycket rött på den, men jäklar vad fin den var.
Ja dom kan vara jätte fina utan att vara röda, som dina
Tycker ändå det e konstigt att det kan skilja så mycket med tanke på att dom e släkt allihop?CAKommentar
Kommentar