Hade kameran framme i helgen hade en ny jagga lek håll tillgodo gott folk,,tror ni känner till mina firrar vid det här laget så det behövs nog inga artnamn hihi..
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
Kommentar
-
-
jaggorna håller en hörna och trimacen den andra sen kilar grammodes och istlanum där imellan något för enklat..fick hem min ljusramp nu idag och jäkla vilket ljus det blev..ska visa det senare i veckan hej sålängeMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trimac yngel
Fått 1 par förfrågningar hur det går med trimac yngeln och nu visar jag lite bevis
+ lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Fått 1 par förfrågningar hur det går med trimac yngeln och nu visar jag lite bevis
+ lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem...CAKommentar
-
+ lite på belysningen hade tyvärr fel glugg i kameran men det får gå...karet ser lite ödsligt ut men där är 9 firrar CA sen 3 malar vill försöka med en art till men det kan kanske bli problem...CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar