AHH! det var alldeles för längesedan det var en sådan här bildkavalkad i nån av ciklid trådarna! mkt mkt granna fiskar!
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jahapp..det ser ut som om att man får byta lite fisk igen, för nu har Jocke varit i farten med kameran...
Synspilan var ju överraskande fin, riktigt röd på huvudet. Finns det flera varianter av spotted synspila?
Doviina utvecklas fint, dock så har de en bit kvar till mina jättar, men det kommer.
Istlanumen imponerar, undrar hur det blir om fler än en hane finns i samma kar.
Nourissatin ser ut att få bättre färger än vad jag trodde, de bilder jag sett har visat en grå fisk.
Sen känner jag lite saknad också, har nyligen sålt både bocourti, cyanoguttatus o loiselleiÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Här är en bild på en av mina Vieja synspila spotted Chiapas, dem är inte så stora ännu men färgerna är på gång. Glupska är dem, kolla in magen.Kommentar
-
Jahapp..det ser ut som om att man får byta lite fisk igen, för nu har Jocke varit i farten med kameran...
Synspilan var ju överraskande fin, riktigt röd på huvudet. Finns det flera varianter av spotted synspila?
Doviina utvecklas fint, dock så har de en bit kvar till mina jättar, men det kommer.
Nourissatin ser ut att få bättre färger än vad jag trodde, de bilder jag sett har visat en grå fisk.
Sen känner jag lite saknad också, har nyligen sålt både bocourti, cyanoguttatus o loisellei
Du får sluta sälja av dina fiskar nu Rickard!!Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Sen känner jag lite saknad också, har nyligen sålt både bocourti, cyanoguttatus o loiselleiKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar