Pearsei i lekfärger
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Dovii hanen har börjat färga ut lite bättre nu
1 och 2 .Dovii hane
3. Dovii hona
4. Bifasciata "Rio Aqua Dulce" yngel ca 3.5-4cm, börjar få lite färg dom oxå.CAKommentar
-
Bifasciatorna ser ju hel klart lovande ut, jag måste titta lite närmre på de jag har. Slänger i mat o byter vatten det är väl den uppmärksamhet de får just nuÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Bifasciatorna börjar bli fina, några har blivit helt röda på fenorna oxå.
såg att det blev konstigt starkt ljus från dom fotona på bifasciatorna allt ser ju lite blåaktigt ut.. men men det e ju inget fototävlings foto direkt..CAKommentar
-
Hehe ja Doviina e ju bara så härliga att sitta och kolla på när dom gräver och hanen visar upp sig för honan (tror på lek snart) osv...
Bifasciatorna börjar bli fina, några har blivit helt röda på fenorna oxå.
såg att det blev konstigt starkt ljus från dom fotona på bifasciatorna allt ser ju lite blåaktigt ut.. men men det e ju inget fototävlings foto direkt..
aha, så de var inte riktigt så blå som bilden visar, hag har ju bara glödlampsbelysning till mina och det ljuset framhäver ju inga färger direktÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Blåa e dom men som du ser så e till ocm med roten blåaktig på fotot hehe konstigt..CAKommentar
-
Loiselleihona med massa yngel, hanen är förövrigt totalt utmobbad... han får gömma sig bakom krukan hehe...
Fenestratahona med ägg som håller på å bli larver.. förövrigt världens fulaste lekdräkt både på honan å hannen:
Och Motaguense paret som alla ägg möglade trodde jag, men idag såg jag massa sprattlande små typer:
Såååå det blir spännande när alla har frisimmande yngel om några dar heheKommentar
-
Loiselleihona med massa yngel, hanen är förövrigt totalt utmobbad... han får gömma sig bakom krukan hehe...
Fenestratahona med ägg som håller på å bli larver.. förövrigt världens fulaste lekdräkt både på honan å hannen:
Och Motaguense paret som alla ägg möglade trodde jag, men idag såg jag massa sprattlande små typer:
Såååå det blir spännande när alla har frisimmande yngel om några dar heheMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Mina jaggor lekte nu igår kväll...mega kaka av rom tror faktiskt den nya hanen var med på ett hörn han hade genitalen ute och stridsyxan uppgrävd hihi..vi får se hur det går sen är istlanum åxo på G höll på för fullt med förbereda lek putsar gräver... mina cubaner har det tufft får kanske sälja dom ändå vi får se(lite för små i gänget)...man har trimac yngel i det lilla karet nu...Senast redigerad av Micke Jarhl; 11 December 2009, 14:13.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar