Instämmer med övriga, fina bilder Cronan
CA-bilder del 5
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack så mycket ska försöka ta nån bild på jaggorna idag tyvär är ljuset i det karet inte 100%. Fiskarna gillar det men inte kamran. Och RobinH du hade rätt det är fenestra jag har inte maculicauda. Måste ha missförståt Beast när jag var uppe och hämtade dom. Trodde dock att fenestran skulle vara mer lila inte så grön,blå,röda som mina är. Men dom är jäkligt fina iaf (när dom inte har lekdräkt).Kommentar
-
Jag förstår inte hur ni kan få till så fina bilder. Är systemkamera ett måste? Är det i så fall beroende på större objektiv som släpper in mer ljus?
Funderade ett tag på att lysa upp karet uppifrån med bygglampor bara för att kunna fotaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fick till ett par bilder på mina Parachromis managuensis tog även en på min största Veija Bifasciata Rio Chacamax. Men i morgon är det ner till akvarieaffären och köpa nya rör. Vilken kombination av rör lämpar sig bäst till dessa två arter. Tänkte ett grolux och ett aquarelle (ursäkta stavningen).
Två första bilderna är nog på den hona jag tänker spara dock inte helt säker på att det är en hona än. Och det andra är på hanen jag kommer att spara tyvär gillar han inte kamran allt för mycket
Kommentar
-
Fina bilder igen Cronan
Hmm ser ut som att den Jagga du tror är en hona har defekt ryggfena!? Ser väldigt kort ut!?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Ser det nu när du säger det vet inte om det är bilden för jag har inte tänkt på det tidigare. Får sätta mig framför karet och titta om så är fallet eller ej.Kommentar
-
Kommentar
-
Fick till ett par bilder på mina Parachromis managuensis tog även en på min största Veija Bifasciata Rio Chacamax. Men i morgon är det ner till akvarieaffären och köpa nya rör. Vilken kombination av rör lämpar sig bäst till dessa två arter. Tänkte ett grolux och ett aquarelle (ursäkta stavningen).
Två första bilderna är nog på den hona jag tänker spara dock inte helt säker på att det är en hona än. Och det andra är på hanen jag kommer att spara tyvär gillar han inte kamran allt för mycket
[ATTACH]23267[/ATTACH]
[ATTACH]23268[/ATTACH]
[ATTACH]23269[/ATTACH]
[ATTACH]23270[/ATTACH]CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
lite bilder på G nu vart framme med kameran i konstigt ljus skitig ruta
börjar med lite bilder på mitt istlanum par 2st sen på trimac hanen 2 st och till sist Tetrachantus hanen med en suddig hona överstMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Tetrachantus hanen börjar ta för sig men fick backa denna gången inte nöjd med sitt Lilla revir kanske...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar