If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack så mycket ska försöka ta nån bild på jaggorna idag tyvär är ljuset i det karet inte 100%. Fiskarna gillar det men inte kamran. Och RobinH du hade rätt det är fenestra jag har inte maculicauda. Måste ha missförståt Beast när jag var uppe och hämtade dom. Trodde dock att fenestran skulle vara mer lila inte så grön,blå,röda som mina är. Men dom är jäkligt fina iaf (när dom inte har lekdräkt).
Fick till ett par bilder på mina Parachromis managuensis tog även en på min största Veija Bifasciata Rio Chacamax. Men i morgon är det ner till akvarieaffären och köpa nya rör. Vilken kombination av rör lämpar sig bäst till dessa två arter. Tänkte ett grolux och ett aquarelle (ursäkta stavningen).
Två första bilderna är nog på den hona jag tänker spara dock inte helt säker på att det är en hona än. Och det andra är på hanen jag kommer att spara tyvär gillar han inte kamran allt för mycket
Fina bilder igen Cronan
Hmm ser ut som att den Jagga du tror är en hona har defekt ryggfena!? Ser väldigt kort ut!?
Ser det nu när du säger det vet inte om det är bilden för jag har inte tänkt på det tidigare. Får sätta mig framför karet och titta om så är fallet eller ej.
Fick till ett par bilder på mina Parachromis managuensis tog även en på min största Veija Bifasciata Rio Chacamax. Men i morgon är det ner till akvarieaffären och köpa nya rör. Vilken kombination av rör lämpar sig bäst till dessa två arter. Tänkte ett grolux och ett aquarelle (ursäkta stavningen).
Två första bilderna är nog på den hona jag tänker spara dock inte helt säker på att det är en hona än. Och det andra är på hanen jag kommer att spara tyvär gillar han inte kamran allt för mycket
[ATTACH]23267[/ATTACH]
lite bilder på G nu vart framme med kameran i konstigt ljus skitig ruta
börjar med lite bilder på mitt istlanum par 2st sen på trimac hanen 2 st och till sist Tetrachantus hanen med en suddig hona överst
Väldigt fina bilder och fiskar. Trimac blir mer och mer en favorit.
Tack Cronan! han kallas för rödöga av ungarna här hemma..han är inte lika fin nu vid lek då han blir han mörkare annars är han riktigt grön i tonen skitfin tuffing
Kommentar