"Fråga Adde Malmberg (komiker) som, åtminstone tidigare, hade passionen att samla på sockerbitar från restauranger o caféer. Socker som socker undrade programledaren - ja men poängen är att jag kan berätta en historia kring varje sockerbit i burken.
Samla på damm, stenar, kottar eller vad ni än vill men lägg ner lite själ och hjärta i det så kommer folk om är likasinnade."
Speciellt ovanstående är mycket bra skrivet, och det är väl också en av orsakerna till att jag funderar på om fototråden håller på att ta död på intresset.
Vi lägger in en massa bilder men berättar inte så mycket om fiskarna.
Personligen skulle jag kunna berätta många anekdoter om fiskarna som jag har haft i mitt långa akvarieliv.
Men är folk intresserade av detta?
Samla på damm, stenar, kottar eller vad ni än vill men lägg ner lite själ och hjärta i det så kommer folk om är likasinnade."
Speciellt ovanstående är mycket bra skrivet, och det är väl också en av orsakerna till att jag funderar på om fototråden håller på att ta död på intresset.
Vi lägger in en massa bilder men berättar inte så mycket om fiskarna.
Personligen skulle jag kunna berätta många anekdoter om fiskarna som jag har haft i mitt långa akvarieliv.
Men är folk intresserade av detta?
Kommentar