Heja annika y!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • T_K
    Användare
    • September 2005
    • 147

Heja annika y!

:-) du behövs! Hoppas du håller dig neutral och behandlar alla lika. Det har varit det största problemet rätt så många år på forumet.

När jag blev aktiv här för 10 år sedan funkade det bra. Höll i sig några år, sedan hände något, forumet gjordes om och "skolpolisandan" och "inbördes beundranklubben" satte in och det ifrågasatte jag. Det fick jag på pälsen för så det sjöng om det.

Fritt, öppet härligt fiskforum utan att göra det märkvärdigt. Det längtar jag efter. Inga stängda delar som var på tapeten när fotonördarna skulle stänga allt. Det var en riktigt tråkig tid.

En så´n tid som runt 2000-talet får vi nog aldrig uppleva igen. Någon som är helt otrolig är Ola som nog aldrig kan berömmas tillräckligt. Vi har också krigat, men han har alltid min fulla respekt. Micke kämpade också bra, men han kör ju eget forum nu som är betydligt bättre än detta.

Tror att jag gjort någon nytta. Om inte annat har jag trampat folk på fötterna när de börjat stänga igen forumet för att kunna vältra sig med varann.

Ciklid.org ska vara öppet för alla. Tycker jag iaf.

Heja Annika!
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Ett stort första steg i att ha ett öppet och trevligt forum är att alla drar sitt lass för att göra det trevligt...frågan är om du gör det genom dina senaste inlägg samt denna startade tråd. Annika blir säkert glad, men de övriga moderatorerna förolämpas.

En moderator ska inte behövas i ett "härligt" forum och då av den anledningen att folk sköter sig och visar respekt för alla på forumet. När det är en omöjlighet så måste moderatorer finnas och vara aktiva...inget konstigt med det. Sedan är det ju vanliga människor som modererar..inga robotar..så alla tolkar olika så det är väl just därför som det är viktigt med regler i forumet.

Personligen tycker jag det är larvigt att jaga runt moderatorer och "skrika" paragrafryttare och skolpolis i vart och vartannat ämne.

Skriv om hobbyn istället så blir forumet mycket trevligt att vistas på...

Kommentar

• jinnarparen
      • April 2002
      • 2670

Ursprungligen postat av T_K
      :-) du behövs! Hoppas du håller dig neutral och behandlar alla lika. Det har varit det största problemet rätt så många år på forumet.

När jag blev aktiv här för 10 år sedan funkade det bra. Höll i sig några år, sedan hände något, forumet gjordes om och "skolpolisandan" och "inbördes beundranklubben" satte in och det ifrågasatte jag. Det fick jag på pälsen för så det sjöng om det.

Fritt, öppet härligt fiskforum utan att göra det märkvärdigt. Det längtar jag efter. Inga stängda delar som var på tapeten när fotonördarna skulle stänga allt. Det var en riktigt tråkig tid.

En så´n tid som runt 2000-talet får vi nog aldrig uppleva igen. Någon som är helt otrolig är Ola som nog aldrig kan berömmas tillräckligt. Vi har också krigat, men han har alltid min fulla respekt. Micke kämpade också bra, men han kör ju eget forum nu som är betydligt bättre än detta.

Tror att jag gjort någon nytta. Om inte annat har jag trampat folk på fötterna när de börjat stänga igen forumet för att kunna vältra sig med varann.

Ciklid.org ska vara öppet för alla. Tycker jag iaf.

Heja Annika!
      Har läst ditt inlägg ett par gånger nu och jag fattar inte vad du egentligen vill säga med detta.
      Det framstår, för mig, som om du har blivit trampad på tårna och förlorat en del diskussíoner under dina tid här på forumet och att du nu vill passa på att ge igen genom att hylla Annika (vem det nu är?).
      Om det nu är så att du hyser agg mot forumet, blanda då inte in andra i detta.

Släpp det gamla och gå vidare istället det mår du säkert bättre av.

med vänlig hälsning...
      Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Annika är med i NCS styrelse. Invald i senaste årsmötet på mässan om jag inte misstar mig...även moderator i forumet.

Kommentar

• jinnarparen
          • April 2002
          • 2670

Ursprungligen postat av Malawe
          Annika är med i NCS styrelse. Invald i senaste årsmötet på mässan om jag inte misstar mig...även moderator i forumet.
          OK, nu vet jag också. Tackar för infon.
          Åter till CA

Det är där jag hör hemma

Kommentar

• AnnikaY
            NCS Medlem
            • December 2002
            • 228

Hej, hej! Här är jag sekreterare, webinfoansvarig och moderator sedan stämman 2008.
            Vi alla moderatorer här på ciklid.org gör så gott vi kan. Det är klart att jag blir glad över heja-ropen men jag tycker att de borde vara riktade till oss alla moderatorer här, för vi jobbar tillsammans

Kommentar

Arbetssätt...