If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ah va f-n, det är ju söndag så vi kostar på oss en bild till!
Callochromis pleurospilus "red stripe maswa". Elak jävla hanne som har slagit ihjäl hela gruppen utom sig själv. Jag funderar dock på att skaffa ett gäng till och göra ett nytt försök. Har dock inte bestämt mig ännu...
Labidochromis caeruleus var hariga som få vilket berodde på det lite låga antalet fiskar i karet. Dom gick i vad jag tror va ett 375 liters med en BTN bakgrund. Klart tjusigt!
Här tar bilderna slut, dom bilder som va nått att visa upp iaf! Återbesök är ett måste (blixten är kvar) och med lite tur kanske jag kan få till önskebilder som framkommit i denna tråd!
Här tar bilderna slut, dom bilder som va nått att visa upp iaf! Återbesök är ett måste (blixten är kvar) och med lite tur kanske jag kan få till önskebilder som framkommit i denna tråd!
jaa snyggt den.. jag skall avslutar med 222liter den malawi så känner vill bli sydamarika där med den i akvarium i 222liter så fungera på scalare och snäll små tetror, pansarmal och malar där skall jag drömmer om den efter malawi såld yngel odling egna när dom blir större.. men jag behålla malawi bara min 375liter där.. klart jag är intresserad den karet annan oxåå där skoj med sydamerika..
jaa snyggt den.. jag skall avslutar med 222liter den malawi så känner vill bli sydamarika där med den i akvarium i 222liter så fungera på scalare och snäll små tetror, pansarmal och malar där skall jag drömmer om den efter malawi såld yngel odling egna när dom blir större.. men jag behålla malawi bara min 375liter där.. klart jag är intresserad den karet annan oxåå där skoj med sydamerika..
Kanske någon ciklid som håller till vid bottnen i det karet med? Boliviansk fjäril eller Biotodoma cupido skulle jag satsa på. Apistogrammor är inte fel heller.
Uppdatera oss när du börjar med SA. Alltid kul att följa nya projekt....
Kanske någon ciklid som håller till vid bottnen i det karet med? Boliviansk fjäril eller Biotodoma cupido skulle jag satsa på. Apistogrammor är inte fel heller.
Uppdatera oss när du börjar med SA. Alltid kul att följa nya projekt....
/Jocke
tack mkt du kanske hjälper mig den så jag kanske glömmer med den sa men kul att läser där utanför så ville klart ha vacker skalare skoj fiskar.. så ändrar på filtermattor av powerhead 70 till sämre så den så jag gillar klart skalare den ganska lever länge med vacker tetror så ta nån vacker ciklider botten där följer med.. jag måste lära mig tag tid det..
Kommentar