Jo det vore bra för vårt forum att få in hans kunskaper när det uppstår problem.
Välkommen till forumet Lasse Forsberg
Kollaps
X
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort. -
Tack skall ni alla ha - det är lite som att komma tillbaka till fadershuset även om jag inte har eller troligtvis inte heller kommer att ha några ciklider i framtiden (tja ett ordentligt antal hästnosar i ett kar där man leker hela havet stormar finns väl fortfarande i drömmen men det får nog stanna där )
MVH Lasse;) Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt ;)Kommentar
-
Har du inga fiskar alls nu?
Välkommen förresten.
Måste erkänna att jag inte vet speciellt mycket om dig, men har ju sett nu vad du betytt för hobbyn och föreningen.Kommentar
-
Jodå - jag kör salt numera - inriktad på småkar men har nyss startat ett lite större kar. Specialintresse - udda fiskar och lägre djur av alla de slag.
Dessutom kan jag tala om att jag föddes och växte upp i en stad belägen strax nedanför Våmb - men innan Väring
-
Jodå - jag kör salt numera - inriktad på småkar men har nyss startat ett lite större kar. Specialintresse - udda fiskar och lägre djur av alla de slag.
Dessutom kan jag tala om att jag föddes och växte upp i en stad belägen strax nedanför Våmb - men innan Väring
MVH Lasse
Själv är jag född och uppvuxen i Kopparberg.Kommentar
-
Tack för hjälpen med avdelarna Lasse! De funkar utmärkt.
(Lasse hade tillgång till ett antal plexiskivor och jag behövde 24 avdelare så då ställde sig lasse och sågade till dessa till mig)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ola - jag pratade med David och han tror de vita rasterna kan finnas på Andreason och söner i Hisings Backa - kolla det så får vi komma med mer intelligenta gissningar
Kommentar