Isolerplast - Var kan man köpa det i göteborg?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    Isolerplast - Var kan man köpa det i göteborg?

    Sån här isolerplast vill jag köpa i Göteborg. Någon som vet var?
    Inspirerade bilder, tips och fakta för dig som älskar växthus, trädgården och att odla. Lyssna även till våra poddar för dig med intresse för växthus.

    Helst vill jag ha 4mm och inte 6mm.

    (Rent generellt borde detta material kunna användas som isolering. Det funkar aldeles utmärkt som täckglas!)


    Sedan skulle jag vilja få tag i ett annat material också. Det fanns ofta i lampor på sjuttiotalet. Det består av vita lameller 1 cm breda och 1 mm tjocka i ett rutnät som bildar 1 x 1 cm stora hål. Det finns att köpa i 0,6 x 1,6 m flak men jag har ingen aning var.

    Jag ska ha materialen som avdelare i akvariet.
    Senast redigerad av Ola Svensson; 29 September 2009, 09:25.
    Med vänliga hälsningar

    Ola
  • Appleone
    Användare
    • July 2009
    • 25

    #2
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Sån här isolerplast vill jag köpa i Göteborg. Någon som vet var?
    Inspirerade bilder, tips och fakta för dig som älskar växthus, trädgården och att odla. Lyssna även till våra poddar för dig med intresse för växthus.

    Helst vill jag ha 4mm och inte 6mm.

    (Rent generellt borde detta material kunna användas som isolering. Det funkar aldeles utmärkt som täckglas!)


    Sedan skulle jag vilja få tag i ett annat material också. Det fanns ofta i lampor på sjuttiotalet. Det består av vita lameller 1 cm breda och 1 mm tjocka i ett rutnät som bildar 1 x 1 cm stora hål. Det finns att köpa i 0,6 x 1,6 m flak men jag har ingen aning var.

    Jag ska ha materialen som avdelare i akvariet.
    1. Om du inte redan försökt så finns det på Trädgårdsprodukter /växthus.
    2. Jag tror du menar armaturraster som fanns-finns till ljusarmaturer.

    Kommentar

    • cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

      #3
      Ursprungligen postat av Ola Svensson
      Sån här isolerplast vill jag köpa i Göteborg. Någon som vet var?
      Inspirerade bilder, tips och fakta för dig som älskar växthus, trädgården och att odla. Lyssna även till våra poddar för dig med intresse för växthus.

      Helst vill jag ha 4mm och inte 6mm.

      (Rent generellt borde detta material kunna användas som isolering. Det funkar aldeles utmärkt som täckglas!)


      Sedan skulle jag vilja få tag i ett annat material också. Det fanns ofta i lampor på sjuttiotalet. Det består av vita lameller 1 cm breda och 1 mm tjocka i ett rutnät som bildar 1 x 1 cm stora hål. Det finns att köpa i 0,6 x 1,6 m flak men jag har ingen aning var.

      Jag ska ha materialen som avdelare i akvariet.
      Våran leverantör heter
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

      Kommentar

      Arbetssätt...