If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja nu får jag nog gå till försvar, jag uppfattas nog som rätt så ödmjuk, när man pratar om dom som känner mig.
Jag är mycket för rättvisa och demokrati, plus att det värsta jag vet när jag ser att någon blir mobbad. Ja då står jag gärna upp för den som är den mobbade, och eftersom jag gör det ( in i döden)ja jag är envis.
Och jag står för det.
Då blir man lite obekväm, tro mig jag har erfarenhet utav 30 års tjänstgöring inom kommunal verksamhet, inom ambulans och brand.
En annan parentes, jag är inte så duktig på att utrycka mig i skrift, jag kan inte linda in mitt budskap som andra gör, fast och andra sidan om fler hade varit lika dåliga på att skriva på forumet som jag, ja då hade vi fått ett ärligare forum.Janne
Jag tror nog att du hade blivit bättre på att skriva om du hade läst igenom dina inlägg innan du slår på Enter tangenten.
Här är väl ditt senaste exempel:
Ursprungligen postat av malawijanne
Härligt, när vi nu äntligen har blivit av en paragrafryttare som Per bjellert, så dyker det upp en zooaffärsägare. ( undrar varför han skriver här, har han personliga intressen) som är lika duktig på hur man ska uppföra sig på forumet som Per.
Ja, det man inte kan förstå, det är bara att beundra.Janne
Du hävdar att du står upp för de mobbade, gäller det de som du mobbar själv också?
Sen vete tusan hur du tänker egentligen, när du börjar ditt 1:a inlägg i denna tråd med att slå undan fötterna på dina egna ambitioner.
Ursprungligen postat av malawijanne
ja, som ni vet så vill jag bli forumsvärd, ja vad varför kan jag inte bli det.
Är det så att våran så kallad ciklidförening börjar bli lite inavlad, den medlemmen som sticker ut, ja han kan vi säkert nonchalera.
Ja grattis.
Med vänliga hälsningar Janne plus att jag kommer självklart ta hand om malawifrågor, så gott jag kan.
Ja nu är det upp till styrelsen att ta beslut.
PS, det är inte många som har tjötat att bli forumsvärd som jag.Janne
..vill man bli forumvärd så börjar man inte med smutskastning av alla andra...
Det är möjligt att du uppfattas som ödmjuk av de som känner dig och har träffat dig personligen.
Personligen uppfattar jag dig som väldigt aggressiv, din liknelse med auratushanen var träffande.
Enligt min mening skall en forumvärd inte uppfattas på det viset utan kanske snarare som den stora lugna typen som ser till att det inte bråkas för mycket i karet samt hjälper nya invånare med det praktiska som var mathålet är osv.
När jag hade malawi så var det oftast en stor venustushane som tog den rollen.
Sen verkar du ha många positiva egenskaper också. Du vågar gå din egen väg, hur du har dragit fram dina röda fiskar är väl ett strålande bevis på den saken. Jag läste din artikel på ciklidbladet med stort intresse.
Men, tyvärr, som forumvärd passar du inte. Där skall du nog snarare försöka följa med alla andra istället.
Men kan du lätta på aggressiviteten, tänka ett par gånger extra på hur dina inlägg kan uppfattas innan du slår på Enter tangenten så är nog inte drömmen om att bli forumvärd långt borta. Kunskaperna om det du håller på med har du onekligen det betvivlar nog ingen.
Jag tror nog att du hade blivit bättre på att skriva om du hade läst igenom dina inlägg innan du slår på Enter tangenten.
Här är väl ditt senaste exempel:
Du hävdar att du står upp för de mobbade, gäller det de som du mobbar själv också?
Sen vete tusan hur du tänker egentligen, när du börjar ditt 1:a inlägg i denna tråd med att slå undan fötterna på dina egna ambitioner.
..vill man bli forumvärd så börjar man inte med smutskastning av alla andra...
Det är möjligt att du uppfattas som ödmjuk av de som känner dig och har träffat dig personligen.
Personligen uppfattar jag dig som väldigt aggressiv, din liknelse med auratushanen var träffande.
Enligt min mening skall en forumvärd inte uppfattas på det viset utan kanske snarare som den stora lugna typen som ser till att det inte bråkas för mycket i karet samt hjälper nya invånare med det praktiska som var mathålet är osv.
När jag hade malawi så var det oftast en stor venustushane som tog den rollen.
Sen verkar du ha många positiva egenskaper också. Du vågar gå din egen väg, hur du har dragit fram dina röda fiskar är väl ett strålande bevis på den saken. Jag läste din artikel på ciklidbladet med stort intresse.
Men, tyvärr, som forumvärd passar du inte. Där skall du nog snarare försöka följa med alla andra istället.
Men kan du lätta på aggressiviteten, tänka ett par gånger extra på hur dina inlägg kan uppfattas innan du slår på Enter tangenten så är nog inte drömmen om att bli forumvärd långt borta. Kunskaperna om det du håller på med har du onekligen det betvivlar nog ingen.
För att undvika en evighetstråd som endast går ut på att alla vill få sista ordet eller att den blir en tråd som bara diskuterar sig själv och sprider negativa känslor låser jag nu tråden. Finns det något i tråden som ni tycker är värt att fortsätta diskutera är det bara att starta en ny tråd.
Senast redigerad av Ola Svensson; 05 October 2009, 09:59.
Kommentar