Forumsvärd

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    Användare
    • April 2002
    • 2294

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
    Är han på väg med sina utställningsfiskar
    som den ______de styrelsen tog ett snabbt beslut att sponsra ?
    Ja det borde ju vara så då allt måste sättas upp senast idag, då det öppnar imorgon bitti.
    Diskussällskapet
    www.diskusforum.se

Kommentar

• janneviking
      Användare
      • January 2008
      • 73

Är det inte fler än jag som tycker att detta är en av dom trådarna som är verkligt nere på sandlådenivå?????
      Jag tar inte ställning varken på den enes sida eller den andra men inse att forumsvärd är något styrelsen utser och att man kan anmäla sitt intresse för det men inte tvinga sig till det. Sen dom som hugger som en kobra då någon som inte passar in skriver något här på forumet..Återigen är det ett barnsligt och jävligt ovärdigt ett forum och en annan person att göra så.
      Min åsikt är att har man inget och säga utan bara sarkasmer och gnäll och göra sig lustig på någons annans bekostnad...HÅLL KÄFTEN
      Självklart Viktoriaciklider i alla mina kar;);)

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Öh?

Förstår att kängan var riktad delvis mot mig. Tycker jag har all rätt som forumanvändare att besvara inlägg från andra medlemmar och tänker inte rygga för att någon känner sig manad att skriva "Håll käft".

Sandlådenivån får stå för dig...

Janne ville ha en diskussion. Han ville få fram press på styrelsen att ge med sig och tilldela honom att bli forumsvärd. Diskussionen gick inte Jannes väg.

Jag tycker det är ett bevis på att forumet har bredd när man kan diskutera sådana här triviala saker utöver vår hobby. Sen om det passar alla? Nej..tror inte att man kan förvänta sig det av ett forum. Att ta ställning i en fråga är att våga visa vart man står och inte smyga undan och gömma sig..snacka skit bakom rygg.

Så...nej..jag håller inte käften i ett ÖPPET forum.

Kommentar

• malawijanne
          Banned
          • November 2005
          • 3217

Det var det bästa som någon har skrivit på detta forumet någonsin.
          citat. Min åsikt är att har man inget och säga utan bara sarkasmer och gnäll och göra sig lustig på någons annans bekostnad...HÅLL KÄFTEN

Kommentar

• StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

Haha..toppklass!

Nepp..nu finns det annat att göra. Tuffa på er gossar.
            Senast redigerad av StefanL; 03 October 2009, 22:51.

Kommentar

• janneviking
              Användare
              • January 2008
              • 73

Ursprungligen postat av Malawe
              Öh?

Förstår att kängan var riktad delvis mot mig. Tycker jag har all rätt som forumanvändare att besvara inlägg från andra medlemmar och tänker inte rygga för att någon känner sig manad att skriva "Håll käft".

Sandlådenivån får stå för dig...

Janne ville ha en diskussion. Han ville få fram press på styrelsen att ge med sig och tilldela honom att bli forumsvärd. Diskussionen gick inte Jannes väg.

Jag tycker det är ett bevis på att forumet har bredd när man kan diskutera sådana här triviala saker utöver vår hobby. Sen om det passar alla? Nej..tror inte att man kan förvänta sig det av ett forum. Att ta ställning i en fråga är att våga visa vart man står och inte smyga undan och gömma sig..snacka skit bakom rygg.

Så...nej..jag håller inte käften i ett ÖPPET forum.
              Har sagt det jag ville och tänker inte ens sjunka halvvägs mot sandlådan...Så ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentar

• StefanL
                Användare
                • August 2002
                • 10784

Haha...ok.

Undrar just vad du bidragit med i denna debatt förutom att du enligt Janne gjort det bästa inlägget i forumets historia (bara det förvånar stort..men men...grattis). Kul att du kikade in. Ha en trevlig fortsättning på lördagkvällen.

Kommentar

• janneviking
                  Användare
                  • January 2008
                  • 73

Haha...ok.

Undrar just vad du bidragit med i denna debatt förutom att du enligt Janne gjort det bästa inlägget i forumets historia (bara det förvånar stort..men men...grattis). Kul att du kikade in. Ha en trevlig fortsättning på lördagkvällen.
                  Jag har framfört min åsikt som du så mycket värnar om!!Det bidrog jag med!! Och du..Vad har du bidragit med??Och om jag nu ska förklara mig på en lagom nivå så tog jag inte ställning för någon som du kanske skulle läst innan du tog emot min känga i storlek 44.
                  Och mina åsikter det står jag för till fullo och tänker fortsätta med. Oliktänkande är en förutsättning för det mesta men ingen ska behöva hamna under någons känga för det.Så fortsätt du att ha dina åsikter så har jag mina.

Kommentar

• rent vatten
                    Användare
                    • November 2005
                    • 530

Ursprungligen postat av malawijanne
                    Det var det bästa som någon har skrivit på detta forumet någonsin.
                    citat. Min åsikt är att har man inget och säga utan bara sarkasmer och gnäll och göra sig lustig på någons annans bekostnad...HÅLL KÄFTEN
                    Jag skulle kunna bli bäste vän med dig om du bodde närmare vi är lika tokig i cklider, men som forumsvärd passar du inte. Jag vill inte att du ska sluta med inlägg, för du håller trådarna i gång.

Kommentar

• StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

Ingen fara Janne. Det jag reagerade mest på var ditt dömande av personer (mig och andra som deltagit) som diskuterat ämnet som Malawijanne så gärna ville lyfta fram eftersom han inte tyckte sig få den respons han önskade från styrelsen.

Jag tycker inte det är fel att föra fram sin åsikt...särskilt inte på ett öppet forum...så jag tar inte illa vid mig av din lilla gliring.

Ytterliggare ett prov på malawijannes fina stil mot medlemmar på sajten:

Härligt, när vi nu äntligen har blivit av en paragrafryttare som Per bjellert, så dyker det upp en zooaffärsägare. ( undrar varför han skriver här, har han personliga intressen) som är lika duktig på hur man ska uppföra sig på forumet som Per.
                      Ja, det man inte kan förstå, det är bara att beundra.Janne
                      Helt ofattbart att man agerar på detta sättet och sedan tror sig kunna vara forumsvärd...
                      Senast redigerad av StefanL; 04 October 2009, 00:38.

Kommentar

• malawijanne
                        Banned
                        • November 2005
                        • 3217

Ingen fara Janne. Det jag reagerade mest på var ditt dömande av personer (mig och andra som deltagit) som diskuterat ämnet som Malawijanne så gärna ville lyfta fram eftersom han inte tyckte sig få den respons han önskade från styrelsen.

Jag tycker inte det är fel att föra fram sin åsikt...särskilt inte på ett öppet forum...så jag tar inte illa vid mig av din lilla gliring.

Ytterliggare ett prov på malawijannes fina stil mot medlemmar på sajten:

Helt ofattbart att man agerar på detta sättet och sedan tror sig kunna vara forumsvärd...
                        Jag gör ett undantag Stefan.
                        Du har inte det minsta aning varför jag skriver som jag gör.
                        Så sluta att skriva (mina så kallade åsikter i detta ämne)!!!!.Janne

Kommentar

• StefanL
                          Användare
                          • August 2002
                          • 10784

Jag gör ett undantag Stefan.
                          Du har inte det minsta aning varför jag skriver som jag gör.
                          Så sluta att skriva (mina så kallade åsikter i detta ämne)!!!!.Janne
                          Jag bryr mig inte om vilket ditt syfte är Janne. Det är illa i vilket syfte som helst för det som du skriver är rena påhopp på personer och medlemmar i forumet. Jag tycker det är otrevligt på många sätt.

Ja..jag får mycket skit för att jag reagerar...men det gör mig inget. Jag är inte här för att profilera mig själv utan för att syssla med hobbyn och föreningen samt att bidra till detta forum på bästa sätt. Ibland lyckas jag...ibland inte.

Jag har inget emot dig alls Janne..det är absolut inte personligt även om det kanske kan uppfattas så, utan jag reagerar på det skrivna ordet och sättet. Jag känner inte dig och kan inte avgöra hur du är som person och det är inte min sak att döma någon. Jag reagerar bara på det som du skrivit här om att bli forumsvärd när du samtidigt har svårt att hålla dig från utfall som jag citerat...

Tack för att du gjorde ditt undantag.

Vore mycket bättre om vi pratade ciklider och odling Janne...
                          Senast redigerad av StefanL; 04 October 2009, 00:54.

Kommentar

• malawijanne
                            Banned
                            • November 2005
                            • 3217

Ursprungligen postat av rent vatten
                            Jag skulle kunna bli bäste vän med dig om du bodde närmare vi är lika tokig i cklider, men som forumsvärd passar du inte. Jag vill inte att du ska sluta med inlägg, för du håller trådarna i gång.
                            Tack, ja jag är tokig i CIKLIDER, och du och jag skulle säkert kunna tillbringa hur många timmar som helst och bara prata ciklider.
                            Ja, att jag håller trådarna igång, det tror jag beror på att jag är ärlig, jag skriver vad jag tycker plus att jag kanske kan en del om odling av ciklider.Janne

Kommentar

• rent vatten
                              Användare
                              • November 2005
                              • 530

Tack, ja jag är tokig i CIKLIDER, och du och jag skulle säkert kunna tillbringa hur många timmar som helst och bara prata ciklider.
                              Ja, att jag håller trådarna igång, det tror jag beror på att jag är ärlig, jag skriver vad jag tycker plus att jag kanske kan en del om odling av ciklider.Janne
                              Jo att du är duktig på odling det är ditt stora plus. Det är bra att vara ärlig ,men alla klarar inte av det. När du skriver så värkar du mest skrytig,så jag skulle rekomendera dig att du behandlar alla som nybörjare.Då skulle ingen känna sig sårad.Fast mänga är proffs på detta forum.

Kommentar

• malawijanne
                                Banned
                                • November 2005
                                • 3217

Ursprungligen postat av rent vatten
                                Jo att du är duktig på odling det är ditt stora plus. Det är bra att vara ärlig ,men alla klarar inte av det. När du skriver så värkar du mest skrytig,så jag skulle rekomendera dig att du behandlar alla som nybörjare.Då skulle ingen känna sig sårad.Fast mänga är proffs på detta forum.
                                Ja nu får jag nog gå till försvar, jag uppfattas nog som rätt så ödmjuk, när man pratar om dom som känner mig.
                                Jag är mycket för rättvisa och demokrati, plus att det värsta jag vet när jag ser att någon blir mobbad. Ja då står jag gärna upp för den som är den mobbade, och eftersom jag gör det ( in i döden)ja jag är envis.
                                Och jag står för det.
                                Då blir man lite obekväm, tro mig jag har erfarenhet utav 30 års tjänstgöring inom kommunal verksamhet, inom ambulans och brand.
                                En annan parentes, jag är inte så duktig på att utrycka mig i skrift, jag kan inte linda in mitt budskap som andra gör, fast och andra sidan om fler hade varit lika dåliga på att skriva på forumet som jag, ja då hade vi fått ett bättre forum.Janne
                                Senast redigerad av malawijanne; 04 October 2009, 10:17.

Kommentar

Arbetssätt...