När jag läste rubriken på den här tråden så tänkte jag att visst kan Janne klara av den rollen. Jag vet av erfarenhet att jag själv har haft lite olika syn på saker och ting beroende på om jag suttit i styrelsen eller varit medlem. Som medlem försöker jag påverka styrelsen och föreningen genom öppen kommunikation. Som styrelsemedlem/förtroendevald så försöker jag företräda de som valt mig och i den roller blir det viktigare att lyssna.
Janne, tyvärr är det så att ju mer jag läser i den här tråden desto mer tycker jag att din egen text talar emot dig i detta ämne. Jag tycker däremot att du ska skriva mycket mer om hur du odlar fram olika färger etc. av olika Malawi och när du beskrivit din odlingslokal mm. Dessa har varit mycket bra och tillför mycket för hobbyn!
Janne, tyvärr är det så att ju mer jag läser i den här tråden desto mer tycker jag att din egen text talar emot dig i detta ämne. Jag tycker däremot att du ska skriva mycket mer om hur du odlar fram olika färger etc. av olika Malawi och när du beskrivit din odlingslokal mm. Dessa har varit mycket bra och tillför mycket för hobbyn!
Kommentar