Ser riktigt bra ut. Hade du mycket färgpulver i blandningen? Det där med och lacka är nog en bra ide. På min bakgrund så lossnade det småbitar av fixen hela tiden. Kan ha varit dålig blandning också. Men det är nog inte dumt att lacka! Snyggt som sören iaf! Thumbs UP!
Bakgrund?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Riktigt snyggt!
På bilderna ser den möjligen en aning blank ut. Det där med att lacka eller inte är lurigt. Den enda frigolitbakgrund jag gjort lackade jag, idag hade jag varit mer tveksam. Hur som helst, klart roligare att akvariefolket har egna bakgrunder. Det blir lätt trist när alla man besöker har exakt samma stycke natur, signerat BTN, i karen (även om de är fantastiskt snygga)!
Håller med dej att det blir lite trist sen så är det ju dyrt med, sen är det ju faktiskt riktigt kul att göra en egen!Kommentar
-
Tackar! Ja jag hade i hela burken. Testade först med ett brunt pulver men det blev bara ljust beigt så det fick bli svart istället.Kommentar
-
Hur går det för er är det inte dags för lite vatten snart?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jepp det gör viDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tänkte även kolla med er om namnen på dessa ciklider stämmer?
Kommentar
-
Tänkte även kolla med er om namnen på dessa ciklider stämmer?
http://i135.photobucket.com/albums/q...itten/Fesk.jpg
dom är korrekta.jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Nja..hur är det med Maylandia/Metriaclima egentligen? Är inte detta två släktnamn som krockat varav de används olika trots att det handlar om samma arter?
En del skriver ju Metriaclima lombardoi som det rätta...andra påstår Maylandia lombardoi...Kommentar
-
Här kommer lite bilder!!
Tycker det var svårt att få bra bilder på dom, men håll till godo!
Kommentar
Kommentar