If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag undrar över om det finns någon besökvärd affär i Sundsvall ?
( kan hända att jag följer med min son på Norrlandsmästerskap i innebandy nästa helg).
Hej,
någon som vet hur ciklid-utubudet ser ut i Sundsvall? Jag bor i Umeå och har nog varit överallt värt att besöka norrut och funderar nu på en resa söderut.
Inne i Sundsvall har du Ströms zoologiska på Trädgårdsgatan 3 och Djurmagazinet på Förrådsgatan 4. Åker du ca 5 km norrut så har du Birsta köpcentrum, och där finns Arken zoo. Som syns ifrån motorvägen. Djurkompaniet finns också i Birsta fast på östra sidan.
Senast redigerad av HåE; 27 September 2009, 23:30.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Inne i Sundsvall har du Ströms zoologiska på Trädgårdsgatan 3 och Djurmagazinet på Förrådsgatan 4. Åker du ca 5 km norrut så har du Birsta köpcentrum, och där finns Arken zoo. Som syns ifrån motorvägen. Djurkompaniet finns också i Birsta fast på östra sidan.
Någon skillnad i inriktning ??, vem har mest ciklider ??
När det gäller Afrikanska ciklider, så är det nog arken í Birsta och ströms zoologiska i centrala Sundsvall. Men urvalet brukar vara ganska dåligt även där. När det gäller SA och CA så har även Djurkompaniet på östra Birsta en del.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Kommentar