If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
börjar bli nöjder med livet nu =) nya aquarell rör med varsin reflektor och av 4 så har 3 whitlips börjat färga mkt mera, OCH mina 3 Johanni hanar har faktiskt hittat var sitt revir så dom färgar ut utav bara hel**** =) riktigt fint!
börjar bli nöjder med livet nu =) nya aquarell rör med varsin reflektor och av 4 så har 3 whitlips börjat färga mkt mera, OCH mina 3 Johanni hanar har faktiskt hittat var sitt revir så dom färgar ut utav bara hel**** =) riktigt fint!
Härlig känsla när man ser fiskarna trivas och när man själv är nöjd...
jo jag har en undran med... jag tror jag har koppar eller ngn form av metal i mitt vatten, för både sanden och min slimline är rostbruna.... =(
Jag byter 30-40 % 1-2 ggr i veckan och har i easylife och salt , men är den här bruna sörjan ngt bara nu i början eller vad tror ni? jag ahr ju fått brun alger tidigare men det här liknar inget alls som vanliga brun alger nämnligen.. det är djup koppar/rost röd beläggning som tom lägger sig på gruset liksom...
Jag har bara tänt akvariumet mellan 16 och 22.30..
Mina Metriaclima bigblotch är jävligt hårda alltså... Min största M hane är runt 11cm stor och 4-5 cm hög, slogs som en galning med min största M.johanni hane igår kväll,
MEN det roliga är då att min största johanni hane är kanske 5 lång och 1,5-2 cm hög, så Johannin måste ju ses som stenhård i psyket alltså.. såg otroligt fräckt ut när de lipp lockade... johannin fick sig en sväng om men han vägrade släppa Metriacliman.. svin ball faight! Akvarium is da shit. !
Tyvärr är jag dålig på malar. Men det finns många på forumet som har stora kunskaper i detta. Starta en ny tråd, så att även dom som håller på med SA och CA ser din fråga. Jag tror att anledningen till att så få personer svarar på dina frågor är att du kör dom i din akvarietråd. Fler trådar tror jag ger dig en bredare publik. En liten tanke bara.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
Tyvärr är jag dålig på malar. Men det finns många på forumet som har stora kunskaper i detta. Starta en ny tråd, så att även dom som håller på med SA och CA ser din fråga. Jag tror att anledningen till att så få personer svarar på dina frågor är att du kör dom i din akvarietråd. Fler trådar tror jag ger dig en bredare publik. En liten tanke bara.
Ok, ja jag e tacksam att du svarar så mkt du gör iaf! anl att jag ställe de flesta här är föratt jag inte vill ta upp plats i forumet, men sen har du ju rätt, dom flesta har ju sett min tråd och kanske inte är lika benägna att gå in här igen... får kolla på detta och skriva fler trådar, tack för tipset!
Kommentar