Det här var inget bra gjort
Kollaps
X
-
Det här var inget bra gjort
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenTaggar: Ingen -
-
Nu har man ju inte hela historien men man blir förbannad när man läser såntDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Ägaren kanske har dött? Lite oroväckande att det inte verkar finnas någon ytterligare person anställd eller annan person med anknytning som uppmärksammat detta och tänkt på djuren i butiken? Kanske ägaren och anställda/anhöriga dött samtidigt? Utifall ägarens eventuella död orsakats av en olycka eller om det rör sig om mord/dråp, kanske med ekonomiska motiv, ja gällande detta kan man spekulera mycket om. Det går inte att mer än gissa orsaken till varför djuren kunnat lämnas helt utan tillsyn med endast informationen i artikeln som länkats till ovan. Det skulle vara intressant att se om det kommer någon uppföljande artikel om detta. Utifall någon av er hittar mer information om detta hoppas jag ni kan dela med er i denna tråd.Kommentar
-
Ägaren kanske har dött? Lite oroväckande att det inte verkar finnas någon ytterligare person anställd eller annan person med anknytning som uppmärksammat detta och tänkt på djuren i butiken? Kanske ägaren och anställda/anhöriga dött samtidigt? Utifall ägarens eventuella död orsakats av en olycka eller om det rör sig om mord/dråp, kanske med ekonomiska motiv, ja gällande detta kan man spekulera mycket om. Det går inte att mer än gissa orsaken till varför djuren kunnat lämnas helt utan tillsyn med endast informationen i artikeln som länkats till ovan. Det skulle vara intressant att se om det kommer någon uppföljande artikel om detta. Utifall någon av er hittar mer information om detta hoppas jag ni kan dela med er i denna tråd.
vi har en åtgärdsplan som säger vad personal alternativt släkt ska göra då ansvarig i butiken ej kan närvara, denna plan är mycket bra.
men detta händer ibland tyvärr
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
-
Ägaren har kanske tagit med sig personalen på en lyxkryssning till Caribien och glömt att meddela släkten.Kommentar
-
Kommentar
-
Gp skrev
Hon har uppenbarligen struntat i det. Just nu är jag ledsen, besviken och jävligt förbannad, säger hon.
Själv har hon inte varit i zoobutiken på två veckor.
Men är det inte ditt ansvar att se till så att dina djur har det bra?
- Jo, men jag litade på henne, säger butiksägaren.
--------------------------------------------------------------------------
Om man är ägare o inte vart i butiken på två veckor och uppenbarligen inte heller haft kontakt med Skötaren (Mollgan)
vilket draveljag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Gp skrev
Hon har uppenbarligen struntat i det. Just nu är jag ledsen, besviken och jävligt förbannad, säger hon.
Själv har hon inte varit i zoobutiken på två veckor.
Men är det inte ditt ansvar att se till så att dina djur har det bra?
- Jo, men jag litade på henne, säger butiksägaren.
--------------------------------------------------------------------------
Om man är ägare o inte vart i butiken på två veckor och uppenbarligen inte heller haft kontakt med Skötaren (Mollgan)
vilket dravelKommentar
Kommentar