Varför går NCS med förlust
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Jag sitter ju och läser pdf-versionen av tidningen flera gånger under korr-fasen av tidningen. Jag måste tyvärr säga att det inte alls är samma sak med datatidning som papperversionen. Pappersversionen är väldigt mycket bättre än dataversionen trots att innehåll och bilder är det samma.
Kanske fler PDF och sen en tryckt specialutgåva vid jul eller nåt.Kommentar
-
Kommentar
-
Visst är det så. Det tycker jag med förstås. Men om verkligheten nu är krass. En PDF kan ju ges ut oftare. Blir säkert lättare att få in artiklar både från medlemmar som vill delge något men även från "proffs".
Kanske fler PDF och sen en tryckt specialutgåva vid jul eller nåt.
en tryckt julupplaga som sammanställer det bästa från årets PDF. Efter omröstning kanske. För det är nåt speciellt att ha något i bokhyllan ändå. PDF man spar kan försvinna...Kommentar
-
Visst är det så. Det tycker jag med förstås. Men om verkligheten nu är krass. En PDF kan ju ges ut oftare. Blir säkert lättare att få in artiklar både från medlemmar som vill delge något men även från "proffs".
Kanske fler PDF och sen en tryckt specialutgåva vid jul eller nåt.
10 nummer om året
styrelsen hade mycket arbete men även stor glädje
med detta vill jag lägga in en länk om våran största Redaktör hittills Roger Häggström
fy fan vilka tider det var
men jag lever nu
Styrelsen är kanonjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Förr i tiden hade vi faktiskt
10 nummer om året
styrelsen hade mycket arbete men även stor glädje
med detta vill jag lägga in en länk om våran största Redaktör hittills Roger Häggström
fy fan vilka tider det var
men jag lever nu
Styrelsen är kanonKommentar
-
Kanske fler PDF och sen en tryckt specialutgåva vid jul eller nåt.Kommentar
-
Varför inte köra ca 10 PDF utgivningar per år och sen två tjockare nr, ett sommar nummer och ett julnummer... de är väll, oftast, då folk är lediga och då passar det väll fint att ha något att ligga o läsa i.
Jag gillar idén med att sluta ge ut den i pappers format varje gång iaf.Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Då tappar vi momsbefriningen eftersom man måste ge 4 nr per år för att slippa moms. Ska tidningen ges ut i nuvarande format tror jag inte de som gör den (bland annat jag) hinner med att göra den fler ggr per år. Vilka menar du med proffs, Ad Konings och Anton Lamboj tycker jag känns som proffs är det någon annan du saknar? Men målet med vår tidning är ju att vara en medlemstidning. Skriver ännu fler proffs artiklar blir ju tröskeln för att skriva en artikel ännu högre.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag tror inte att en PDF-tidningen kommer att locka fler att skriva artiklar. Jag tror snarare att det beror på nivån på artiklarna. Jag tycker gillar att skriva men känner att det jag har att delge kan redan 99 % av användarna på denna sida därför känns det inte lönt att skriva något för min del, jag är långt ifrån ett "proffs".
Förut var jag redaktör på en mindre tidning, på grund av ekonomiska skäl gick vi över från pappers- till PDF-tidning. Det var en stor miss för oss, vi tappade jättemycket läsare och fick tillsist lägga ner tidningen... Men visst, det är Ingenting som säger att det kommer att gå så för NCS om det blir en PDF-tidning, utan det är bara mina erfarenheter.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag tror inte att en PDF-tidningen kommer att locka fler att skriva artiklar. Jag tror snarare att det beror på nivån på artiklarna. Jag tycker gillar att skriva men känner att det jag har att delge kan redan 99 % av användarna på denna sida därför känns det inte lönt att skriva något för min del, jag är långt ifrån ett "proffs".
Förut var jag redaktör på en mindre tidning, på grund av ekonomiska skäl gick vi över från pappers- till PDF-tidning. Det var en stor miss för oss, vi tappade jättemycket läsare och fick tillsist lägga ner tidningen... Men visst, det är Ingenting som säger att det kommer att gå så för NCS om det blir en PDF-tidning, utan det är bara mina erfarenheter.
vi vill ju inte trampa i råttfällornajag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar