Logga in

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • polle
    Användare
    • May 2008
    • 197

    Logga in

    1. Jag försökte lägga in en bild idag.
    Tji fick jag, det kom inte upp något bildalternativ över skrivrutan.
    Fönstret ser ut precis som det jag skriver i nu.
    Jag få inte se något "lägg in bild".

    2 Jag kollade min personliga profil, då begärde ni (vad ska jag annars säga) att jag skulle logga in, jag loggar in då begär ni att jag ska logga in..osv....

    Vad gör jag för fel?

    Det är väl inte så att jag måste köpa microsofts produkter inte ens min bank kräver det längre.
    Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.
  • Guy_P
    Användare
    • April 2002
    • 301

    #2
    Du måste registrera dig, läs i FAQ
    Alla som är betalande medlem av NCS får möjlighet att utnyttja sin förmån genom att bla. ladda upp bilder i vissa forumsavdelningar.

    För att få sitt medlemskap aktiverat i forumet krävs att man fyller i sin profil med för och efternamn, samt medlemsnummer och sedan gör en ansökan via 'Mina profiluppgifter - Gruppmedlemskap' eller genom att följa länken här.

    Din ansökan behandlas sedan av medlemsansvarig som stämmer av medlemsregistret och du får därefter tillgång till dessa funktioner. Varje år så kommer det att krävas en ny ansökan som stämms av mot det årets medlemsregister
    Guy

    Kommentar

    • polle
      Användare
      • May 2008
      • 197

      #3
      Jag testar efter att ha läst på



      Det gick.
      Tack för hjälpen.
      Har haft akvarium i tjugo år och samlat ett halvt års erfarenheter. Snart ska jag lägga till ett halvår.

      Kommentar

      Arbetssätt...