Köpa killiägg.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HenrikV
    Användare
    • February 2007
    • 697

Ursprungligen postat av HåkanM
    Det finns sk "heat pack" som håller värmen, annars skicka i termos
    eller åk med själv en tur söderöver ( är nog bäst för nördar), jag siktar nog på det
    Skulle vara kul att försöka få nån thailändare att skicka äggen i en termos. Ska du åka söderut något den närmaste tiden?

Kommentar

• cf.akvarielagret
      Användare
      • April 2002
      • 5028

Ursprungligen postat av HenrikV
      Så det går alltså. Det hade ju varit toppen. Fast Stockholm är ju nästan på andra sidan jordklotet för mig...
      Det kanske finns större utbud på aquabid, men jag tror att mina krav inte är så höga, än så länge...
      Var inte så gnällig

nästan alla känner väl någon som har Stockholm på genomresa och Janne har stor service med att möta upp folk.........typ stannar kvar i affären några timmar för att du ska få ett antal fiskägg för en spotstyver.

eller har du brunnit fast vid datorn
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• HenrikV
        Användare
        • February 2007
        • 697

Ursprungligen postat av cf.akvarielagret
        Var inte så gnällig

nästan alla känner väl någon som har Stockholm på genomresa

(
        Visst är det flera som är till Stockholm. Men om man klämmer fram ett förslag om att dom kunde ta upp något i akvarieväg, så skrattar dom flesta. Alla har inte riktigt förstått hur viktigt det är att ha akvarier hemma. Eller så är det jag som är avvikande...
        Men jag ska inte gnälla. Jag har ju själv valt att bosätta mig här och när man tänker efter så finns det fler fördelar än nackdelar med att bo här.

Kommentar

• cf.akvarielagret
          Användare
          • April 2002
          • 5028

[QUOTE=HenrikV;785659]Visst är det flera som är till Stockholm. Men om man klämmer fram ett förslag om att dom kunde ta upp något i akvarieväg, så skrattar dom flesta. Alla har inte riktigt förstått hur viktigt det är att ha akvarier hemma. Eller så är det jag som är avvikande...

Vad är det för trams

skulle dina vänner vägra transportera fisk för dom tycker det är nördigt

Byt alla vänner omedelbart
          jag är Ateist
          men Gud talade till mig
          Gud är stor
          jag frågade hur stor ? inget svar
          han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

Arbetssätt...