Oj, oj, oj vilket viktigt mål av Zlatan. Inte ett av de snyggaste man sett, men usch va viktigt. Malta borde vi klara. Så drömmen lever.
Drömmen lever.
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Svenska landslaget är för ojämnt. På en del positioner är det snudd på världsklass..på andra känns det som Allsvenskan på sin höjd. Michael Nilsson har inte varit speciellt bra de senaste matcherna men får ändå förtroende...
Källström bra igen men släpp för i helsike rangordningen på planen och låt andra som träffar målet lägga frisparkar! -
Jag tycker att Kim Källström var bäst på plan, vilken vilja, sicka inlägg, han ville ta alla frisparkar, ja han och olof Mellberg visade verkligen vägen med sina viljor.
Elmander var också bra han sprang sönder försvaret.
Mikael Nilsson tror jag gjorde bara ett felingripande, han var också kanon,majstrowits var också kanon.
Men jag tycker att Zlatan tyvärr inte kom upp i sin klass, spelet stannar tyvärr upp när han får bollen, och när han slår den härliga passningen då fattar lagkamraterna inte det.Men det var ett härligt viljemål han gjorde och det kan vara guld värd.Anders Svensson var tyvärr ute och cyklade några gånger, det kanske inte funkar att ha Källström och Anders på samma plan.
Ja det var några av mina funderingar på matchen.JanneKommentar
Kommentar