Skå till och göra räkmix men mitt Astaxanthin börjar ta slut,var kan man skaffa detta?
Astaxanthin
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Linkan sålde tidigare den produkt som vi medlemmar fick rabatt på under ett par års tid. Produkten hette Naturose Astaxanthin och tillverkades av Cyanotech på Hawaii, USA. Företaget Cyanotech beslutade att lägga ned produkten Naturose pga en ändring i företagets inriktning på kundmål.
Linkan hade då ingen distributör av astaxanthin, men under en period kunde man köpa från deras resterande lager tills de hade förhandlat fram avtal med ny distributör. Linkan har nu knutit till sig produkten AstaPure från företaget Alga Technologies.
Mer finns att läsa här:
Senast redigerad av StefanL; 05 September 2009, 11:46.Kommentar
-
Linkan sålde tidigare den produkt som vi medlemmar fick rabatt på under ett par års tid. Produkten hette Naturose Astaxanthin och tillverkades av Cyanotech på Hawaii, USA. Företaget Cyanotech beslutade att lägga ned produkten Naturose pga en ändring i företagets inriktning på kundmål.
Linkan hade då ingen distributör av astaxanthin, men under en period kunde man köpa från deras resterande lager tills de hade förhandlat fram avtal med ny distributör. Linkan har nu knutit till sig produkten AstaPure från företaget Alga Technologies.
Mer finns att läsa här:
http://www.algatech.com/astaxan.htm
Gäller ändå det som MalawiJanne skrev ang hur man skaffar Astaxanthin eller?Kommentar
-
Kommentar
-
Jag skrev inte att det som Malawijanne skrev var felaktigt. Jag fyllde bara i och förklarade turerna runt astaxanthin som Linkan säljer/sålt.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar