Recept på räkmix?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mrgreed
    Användare
    • July 2002
    • 494

    Recept på räkmix?

    Hej jag undrar om det är nån som sitter inne med nåt bra recept på nån räkmix.Jag har central/sydamerikaner...
    Uropthalmus,Festae och Managuense..
    Tacksam för svar..

    Mvh
    Danne

  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

    #2
    Det beror på deras naturliga diet. Fiskätare som managuense bör ha ett större inslag av räkor/fisk. Växtätare mer ärtor. Själv kör jag gelatin som bindemedel och halften av varje ärtor/räkor till de flesta fiskarna.

    Mvh.

    Ola
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • sundelin
      Användare
      • October 2003
      • 234

      #3
      Nu har jag försökt hitta ett bra recept på räkmix till mina firrar, som är central amerikaner med inriktning på kött! man vill ju stoppa i lite mer än standard mixen men vad?
      Har man bara vitfisk i för bindningens skull, eller har man det för lite bättre tillväxt oxå??
      Har sett att man rekomenderar morötter, vitlök, spirulina, multivitamin, broccoli, spenat ja allt möjligt faktiskt, hur mycket är bra att stoppa i och för vad?
      Jaja jag vet att detta var många frågor men man blir ju helt yr när man läser alla trådar och tips om räkmix [?]

      Kommentar

      • malawi_voodoo
        Användare
        • July 2002
        • 790

        #4
        Det är bara att köra på tiss du hittat din blandning.
        /Glenn Wouda

        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

        Kommentar

        • sundelin
          Användare
          • October 2003
          • 234

          #5
          Ja det är ju lite svårt at veta om man lyckas få dom att växa till sig lite bättre, tar ju nått år att kolla =), tänkte man kunde få lite proffs tips

          Kommentar

          Arbetssätt...